Frigo Logistics potroiło dostawy marki Garden Gourmet. Nestlé nowym liderem rynku

Frigo Logistics potroiło dostawy marki Garden Gourmet. Nestlé nowym liderem rynku

Rynek roślinnych zamienników mięsa rośnie i nic nie wskazuje na to, aby trend miał się odwrócić. Potwierdzają to najnowsze dane firmy Frigo Logistics, która na przestrzeni roku współpracy z producentem Nestlé, odnotowała aż 3-krotne zwiększenie wolumenów dla linii produktów marki Garden Gourmet. 

Frigo Logistics jest partnerem Nestlé od ponad roku. Współpraca firm opiera się na magazynowaniu oraz transporcie produktów spożywczych Nestlé, w tym marki Garden Gourmet oferującej gotowe produkty wegetariańskie i wegańskie, takie jak klopsiki warzywne, nuggetsy, sznycle, filety, burgery czy mielone.

Kategoria roślinnych zamienników mięsa rośnie

Zainteresowanie linią produktów roślinnych marki Garden Gourmet wzrosło w ciągu ostatniego roku aż 3-krotnie. Dynamiczny rozwój całej kategorii potwierdzają również badania GfK Polonia z br. roku – obecna wartość rynku produktów roślinnych wynosi już 1,5 mld zł, a sprzedaż alternatyw dla mięsa podwoiła się w ciągu ostatniego roku.

To był rok bardzo dobrej współpracy. Każdy, kto prowadzi biznes wie, że kluczowe jest zadowolenie klientów. Niezmiernie cieszy nas, gdy wraz z partnerami – takimi jak Nestlé – możemy ogłaszać aż 3-krotny wzrost wolumenów. To wynik dobrej strategii, atrakcyjnego portfolio produktowego producenta, które jest cenione przez Polaków i ciężkiej pracy – naszej oraz partnera.

Jarosław Kołodziejski, dyrektor operacyjny w firmie Frigo Logistics

Operator wspiera Nestlé poprzez składowanie, kompletację oraz dystrybucję towarów. Działania Frigo Logistics obejmują co-packing polegający na przepakowaniu towarów z opakowań zbiorczych, nadaniu im nowej partii oraz daty ważności i tworzeniu gotowych zestawów. Obsługa odbywa się z dwóch centrów dystrybucyjnych Frigo Logistics: Radomska oraz Czeladzi. Odbiorcami są sieci handlowe, a także hurtownie w całej Polsce.

Nestlé nowym liderem rynku roślinnych zamienników

"Kategoria roślinnych zamienników mięsa rośnie dwucyfrowo" – zaznacza Mikołaj Odważny, Business Developer dla marki Garden Gourmet w Nestlé Polska. Jak dodaje, z tego powodu tak istotna jest umiejętność adaptacji do tak dynamicznie zmieniającego się rynku. "Profesjonalne wsparcie w zakresie logistyki jest więc kluczowe" – dodaje.

Dzięki niezawodnej współpracy z Frigo Logistics możemy skutecznie rozwijać portfolio i dystrybucję marki Garden Gourmet w Polsce i już dziś pochwalić się rolą nowego lidera naszego rodzimego rynku roślinnych zamienników mięsa. 

Mikołaj Odważny, Business Developer dla marki Garden Gourmet w Nestlé Polska

Foto: Frigo Logistics (mat. prasowe)

Reklama