Omnichannelowe zakupy smart digital: eobuwie.pl i CCC z nowym konceptem

Omnichannelowe zakupy smart digital: eobuwie.pl i&nbspCCC z nowym konceptem

W ramach nowego konsceptu zakupowego w wybranych salonach CCC powstają interaktywne strefy eobuwie.pl z dostępem do najpopularniejszych usług brandu, w tym Rezerwuj i Przymierz czy skanera esize.me. Pierwsza taka strefa uruchomiona już została w Galerii Jastrzębie w Jastrzębiu Zdroju.

Czym są interaktywne strefy?

Strefy eobuwie.pl to interaktywne przestrzenie zakupowe, dzięki którym klienci odwiedzający salony CCC, mogą zapoznać się z ofertą multibrandowej platformy oraz skorzystać z rozwiązań znanych ze stacjonarnych sklepów eobuwie.pl.

W każdej ze stref możliwe jest przeglądanie na tabletach asortymentu eobuwie.pl, składanie i odbiór zamówień Rezerwuj i Przymierz, wykonanie skanu 3D stóp czy zwrot i reklamacja produktów.

Dodatkowo, strefy wyposażone są w punkty skanowania kodu QR, dzięki czemu ułatwiają pobranie aplikacji mobilnej.

Eobuwie.pl to marka, która z powodzeniem rozwija dzisiaj swoją sieć sklepów stacjonarnych. Sercem naszej działalności pozostaje jednak e-commerce, dlatego cieszymy się, że korzystając z bogatego doświadczenia CCC i synergii, jaką daje nam Grupa, możemy zaproponować zupełnie nową jakość zakupów. Dzięki strefom eobuwie.pl będziemy jeszcze bliżej klientów, dostarczając im omnichannelowych doświadczeń w formacie smart digital.

Aleksandra Tomalska, Dyrektorka ds. Retail w MODIVO SA

Połączenie sprzedaży online i offline

Minimalistyczny i interaktywny koncept stref eobuwie.pl łączy korzyści ze światów online i offline. Dzięki usłudze Rezerwuj i Przymierz Klienci mogą zamawiać produkty z internetowej, liczącej już ponad 800 marek, oferty eobuwie.pl do odbioru w wybranej przez siebie strefie.

Usługa jest darmowa, a klient dopiero w sklepie podejmuje decyzję o zakupie. To także przyjazne środowisku rozwiązanie - koncepty typu “pick up point” pozwalają na ograniczenie śladu węglowego.

Strefy eobuwie.pl w sklepach CCC pozwalają klientom dokonać w jednym miejscu odbioru, przymiarki i opłaty zamówienia online. Oferują także pełną obsługę posprzedażową i wzmacniają omnichannelowy model sprzedaży, dzięki kierowaniu do aplikacji mobilnej.

Maciej Buba, Dyrektor ds. Rozwoju Omnichannel w CCC

Fot.: informacja prasowa
 

Reklama