Herbapol-Lublin na Tik Toku. Celem szersza i różnorodna grupa odbiorców

Herbapol-Lublin na Tik Toku. Celem szersza i&nbspróżnorodna grupa odbiorców

Działając w zgodzie z najnowszymi trendami, Herbapol-Lublin S.A. rozpoczyna komunikację na Tik Toku. Marka uruchomiła tam swój profil @herbapol_masztownaturze, na którym regularnie pojawiać się będą angażujące i przygotowane w lekkiej formie filmiki.

Herbapol-Lublin S.A. obecny jest dzisiaj na Facebooku, Instagramie, YouTube oraz LinkedIn. Co więcej, w wybranych mediach społecznościowych spółka prowadzi również profile swoich marek Big-Active oraz Polana. W tym momencie  portfolio te zostało poszerzone o Tik Toka.

Herbapol-Lublin S.A. to firma, która niezwykle umiejętnie łączy tradycję z nowoczesnością, czerpiąc z nich to, co najlepsze. Zawsze wychodzimy naprzeciw aktualnym trendom – zarówno w zakresie rozwoju asortymentu, ale i w innych obszarach działań, w tym również w komunikacji. Chcemy też być blisko naszych konsumentów, a wszystkie kanały Social Media dają nam możliwość szybkiego i interaktywnego kontaktu z nimi.

Anna Radowicka, PR & Social Media Manager w Herbapol-Lublin S.A.

Celem dotarcie do szerszej i bardziej różnorodnej grupy odbiorców

Materiały publikowane na profilu @herbapol_masztownaturze na Tik Toku wpisują się w specyfikę tego medium. Jak zaznacza Anna Radowicka, firma stawia tu na treści przyjemne w odbiorze i zaprezentowane w lekkiej, a przy tym angażującej formie.

Zależy nam na tym, by filmiki publikowane na naszym profilu były ciekawe, różnorodne i przyciągające uwagę użytkowników Tik Toka. Produkty marki Herbapol będą się tu pojawiać w nowej, a niekiedy zaskakującej roli.

Anna Radowicka

Firma planuje intensywny rozwój nowego profilu. Jak zaznacza Anna Radowicka, dzięki obecności na Tik Toku firma będzie mogła docierać z unikalnymi treściami do jeszcze szerszej i bardziej różnorodnej grupy odbiorców produktów Herbapol.

Profil Herbapol-Lublin S.A. można również znaleźć pod linkiem.


Fot.: informacja prasowa

Reklama