Kaufland dąży do skrócenia czasu, w którym dokonywane są zakupy. Sieć wprowadza właśnie nową usługę, która jest już dostępna w sześciu sklepach, a do końca roku pojawi się w kolejnych kilkudziesięciu lokalizacjach. Czym jest K-Scan? Jak mobilne skanery przyczynią się do skrócenia czasu zakupów?
Polska jest trzecim krajem po Czechach i Rumunii, gdzie klienci mogą korzystać z usługi K-Scan. Dzięki nowoczesnej technologii konsument może skanować za pomocą mobilnego skanera wybrane produkty już w trakcie zakupów, a na końcu dokonać płatności w kasie samoobsługowej.
Jak skorzystać z mobilnego skanera w Kaufland?
Aby skorzystać z usługi K-Scan, należy przy wejściu na halę sprzedaży sięgnąć po skaner, a następnie tak jak zawsze – robić zakupy, skanując na bieżąco za pomocą czytnika kody kreskowe wybranych produktów.
Po zakończonych zakupach klient korzystający z usługi K-Scan powinien udać się do kasy samoobsługowej, aby sfinalizować transakcję. Żeby zasygnalizować chęć zapłaty, należy zeskanować kod QR naklejony na każdej z kas, a następnie kod, który wyświetlony zostanie na skanerze. Ostatni krok w tym samoobsługowym procesie to płatność.
Samodzielne skanowanie artykułów pojawi się w kilkudziesięciu sklepach Kaufland
Polska jest trzecim krajem po Czechach i Rumunii, gdzie klienci mogą korzystać z usługi K-Scan. Z samodzielnej obsługi oraz skanowania artykułów można korzystać już w sześciu sklepach Kaufland na Śląsku – w Tarnowskich Górach, Chorzowie (w dwóch sklepach), Katowicach (w dwóch sklepach) i Siemianowicach Śląskich.
Do końca 2022 roku usługa zostanie wprowadzona w kilkudziesięciu sklepach w całym kraju. Dla pierwszych 100 osób, które w danym sklepie skorzystają z usługi K-Scan, Kaufland przewidział ekologiczną niespodziankę – bawełnianą torbę zakupową.
Foto: Kaufland Polska