Kaufland wprowadza mobilne skanery. Sieć chce maksymalnie skrócić czas zakupów

Kaufland wprowadza mobilne skanery. Sieć chce maksymalnie skrócić czas zakupów

Kaufland dąży do skrócenia czasu, w którym dokonywane są zakupy. Sieć wprowadza właśnie nową usługę, która jest już dostępna w sześciu sklepach, a do końca roku pojawi się w kolejnych kilkudziesięciu lokalizacjach. Czym jest K-Scan? Jak mobilne skanery przyczynią się do skrócenia czasu zakupów?

Polska jest trzecim krajem po Czechach i Rumunii, gdzie klienci mogą korzystać z usługi K-Scan. Dzięki nowoczesnej technologii konsument może skanować za pomocą mobilnego skanera wybrane produkty już w trakcie zakupów, a na końcu dokonać płatności w kasie samoobsługowej. 

Jak skorzystać z mobilnego skanera w Kaufland?

Aby skorzystać z usługi K-Scan, należy przy wejściu na halę sprzedaży sięgnąć po skaner, a następnie tak jak zawsze – robić zakupy, skanując na bieżąco za pomocą czytnika kody kreskowe wybranych produktów.

Po zakończonych zakupach klient korzystający z usługi K-Scan powinien udać się do kasy samoobsługowej, aby sfinalizować transakcję. Żeby zasygnalizować chęć zapłaty, należy zeskanować kod QR naklejony na każdej z kas, a następnie kod, który wyświetlony zostanie na skanerze. Ostatni krok w tym samoobsługowym procesie to płatność.

Samodzielne skanowanie artykułów pojawi się w kilkudziesięciu sklepach Kaufland

Polska jest trzecim krajem po Czechach i Rumunii, gdzie klienci mogą korzystać z usługi K-Scan. Z samodzielnej obsługi oraz skanowania artykułów można korzystać już w sześciu sklepach Kaufland na Śląsku – w Tarnowskich Górach, Chorzowie (w dwóch sklepach), Katowicach (w dwóch sklepach) i Siemianowicach Śląskich.

Do końca 2022 roku usługa zostanie wprowadzona w kilkudziesięciu sklepach w całym kraju. Dla pierwszych 100 osób, które w danym sklepie skorzystają z usługi K-Scan, Kaufland przewidział ekologiczną niespodziankę – bawełnianą torbę zakupową.

W obecnych czasach nowoczesne technologie są oczywistą częścią naszego życia. Korzystamy z nich w pracy i prywatnie, w każdej dziedzinie, również przy tak codziennej czynności jak zakupy. Sieć Kaufland stale analizuje potrzeby konsumentów i wprowadza nowoczesne rozwiązania, które przyspieszają zakupy i zwiększają ich komfort.

Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska

Foto: Kaufland Polska

Reklama