Kaufland i Henkel wspierają program Pajacyk. Wspólna akcja potrwa ponad miesiąc

Kaufland i Henkel wspierają program Pajacyk. Wspólna akcja potrwa ponad miesiąc

Sieć sklepów Kaufland wspólnie z koncernem chemicznym Henkel zachęcają Polaków do wsparcia programu Pajacyk. Przez ponad miesiąc trwania akcji, klienci dokonujący zakupu produktów wybranych marek producenta, będą mogli w łatwy sposób wesprzeć program dożywania dzieci.

Program Pajacyk w sklepach Kaufland

Jak wynika z badań, ponad 70% Polaków wykazuje się wrażliwością i chęcią niesienia pomocy innym ludziom[1]. Okazją do wsparcia osób w potrzebie w najbliższym miesiącu będą zakupy w sklepach sieci Kaufland, która bierze udział w akcji dobroczynnej "Wielka siła małych gestów" na rzecz programu Pajacyk.

Foto: mat. prasowe

Od 1 września do 5 października bieżącego roku, klienci dokonujący zakupu dowolnych produktów marek: Persil, Perwoll, E, Silan, Somat, Pur, Bref, Clin, Dato oraz K2r w sklepach Kaufland, będą mogli w łatwy sposób wesprzeć program dożywiania dzieci Pajacyk. Koncern chemiczny Henkel przekaże organizacji charytatywnej część zysku ze sprzedaży artykułów wyżej wymienionych marek.

Handel zaangażowany w akcje charytatywne

Kaufland jako odpowiedzialna sieć handlowa regularnie angażuje się w akcje charytatywne. Co roku w okresie przedświątecznym przeprowadza na terenie swoich marketów zbiórki żywności, a zebrane w ten sposób dary przekazuje Bankom Żywności oraz Caritas Polska. Sieć wspiera także m.in. Fundację Serca dla Maluszka, dzięki czemu dodatkowa pomoc trafia do podopiecznych organizacji, w tym do chorych dzieci i osób niepełnosprawnych. Teraz Kaufland przyłącza się do kolejnej akcji, organizowanej przez firmę Henkel.

Program Pajacyk to projekt prowadzony przez Polską Akcję Humanitarną od 1998 r. z myślą o dzieciach w wieku szkolnym, które cierpią z powodu niedożywienia. Jego celem jest stworzenie najmłodszym prawidłowych warunków do rozwoju poprzez zapewnienie pełnowartościowych, zdrowych i zbilansowanych posiłków.


Foto: mat. prasowe

[1] Centrum Badania Opinii Społecznej, Altruizm w opiniach i działaniach, 2022

Reklama