Kolejny gracz na rynku quick commerce odmienia wizerunek swoich dark stores. W połowie lipca br. na taki ruch zdecydował się Lisek, który we współpracy z lokalną artystką przygotował unikalną witrynę warszawskiego magazynu. Teraz przyszedł czas na Jush od Żabki, który zaprezentował właśnie nowy wygląd trzech punktów.
Magazyny typu dark stores są "sklepami", do których nie mogą wejść klienci. Nie powinno zatem dziwić, że do tej pory firmy nie przywiązywały dużej uwagi do ich wyglądu. To się jednak zmienia. Najpierw Lisek, a teraz Żabka Jush postawiły sobie za zadanie odmienienie wizerunku dark stores.
- Dowiedz się więcej: Lisek odmienia oblicze dark stores. Firma stworzyła artystyczną witrynę
Wpisać się na stałe w krajobraz miasta
Start-up Lite e-Commerce wyszedł naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców i zaprezentował nowy wygląd trzech punktów. Kolorowe grafiki, zaprojektowane przez artystki młodego pokolenia, pojawiły się w Warszawie, Poznaniu i Krakowie. W ten sposób marka chce na stałe wpisać się w miejski krajobraz.
Żabka Jush zaprosiła do współpracy trzy lokalne artystki, mieszkające na co dzień w miastach, w których aplikacja postanowiła odmienić wizerunek witryn. Dzięki temu, zaprojektowane prace oddają ducha konkretnego miasta i wpisują się w koloryt okolicy, w której działa dany punkt.
Wyjątkowy klimat grafik to połączenie stylu każdej z projektantek z dotychczasową estetyką komunikacji wizerunkowej usługi. Dlatego na zaprezentowanych ilustracjach odnajdziemy dużo zieleni, a pojawiające się postacie są narysowane w nowoczesnym stylu.
Magazyn Żabki Jush w Poznaniu
Zmiana wyglądu witryn zaczęła się w połowie sierpnia. Za projekt wizualny poznańskiego magazynu odpowiedzialna jest Kinga Offert, artystka młodego pokolenia pochodząca ze stolicy wielkopolski, która sięgnęła po najbardziej charakterystyczne dla Jusha żywe barwy.
Na ich tle poznaniacy zobaczą wyjątkowe grafiki, które w zestawieniu ze sobą tworzą historię o spędzaniu wolnego czasu na rzeczach dla nas istotnych, jak rozwój swojej pasji czy zabawa ze swoim pupilem. Innowacyjne podejście do stylistyki i przyciągające wzrok detale tworzą spójną całość, która oddaje charakter marki.
Wisła w centrum wiztryny krakowskiego magazynu Żabka Jush
Najważniejszym bohaterem krakowskiej witryny jest Wisła, przedstawiona jako centrum aktywności mieszkańców Krakowa. Bogna Brewczyk, artystka ze stolicy małopolski odpowiedzialna za projekt, ukazała mieszkańców miasta spędzających wolny czas w otoczeniu rzeki. Jest to bezpośrednie nawiązanie do hasła Jusha "Rób, co chcesz", zachęcającego klientów aplikacji do chwili relaksu i spędzenia wolnego czasu na realizacji swoich pasji.
Na witrynie magazynu przy ulicy Sukienniczej odnajdziemy osoby czynnie uprawiające sport, ale także będące na spacerze z psem czy odpoczywające na łonie natury. Nie zabrakło również najbardziej charakterystycznego dla Krakowa symbolu, czyli smoka wawelskiego.
Wizerunek dark store Żabki Jush w Warszawie odczarowany
Spacer przy ulubionej muzyce, oddanie się lekturze książki czy domowe ćwiczenia zostały ukazane na warszawskiej witrynie jako przykłady chwili przerwy od codziennych obowiązków, w których pomoże nam aplikacja od Lite e-Commerce.
Podobnie, jak w poznańskiej wersji, całość uzupełniają produkty spożywcze spakowane w papierowe torby, w których kurierzy Jusha dostarczają zakupy. Za koncepcję witryny odpowiada warszawska ilustratorka Karolina Woźniak, znana między innymi ze współpracy z marką Smyk.
Foto: mat. prasowe