Jush od Żabki zaczyna kampanię. W Warszawie pojawiły się dwa murale [FOTO]

Jush od Żabki zaczyna kampanię. W Warszawie pojawiły się dwa murale [FOTO]
mural Jush zakupy online mural Jush zakupy online mural Jush zakupy online mural Jush zakupy online Jush od Żabki zaczyna kampanię. W Warszawie pojawiły się dwa murale [FOTO]

Lite e-Commerce, start up należący do Grupy Żabka, który odpowiada za aplikację Jush, rozpoczyna kampanię reklamującą usługę. We współpracy ze znaną artystką powstały dwa murale w stolicy. Akcja promująca usługę ekspresowych zakupów online jest kolejnym akcentem letniej kampanii Lite e-Commerce.

To już kolejna akcja promocyjna w tym sezonie. Wcześniej start-up wystartował z działaniami OOH, które reklamowały nową funkcjonalność aplikacji – dowóz w plener do wybranego "wirtualnego punktu odbioru". Tym samym twórcy rozwiązania kontynuują promocję marki za pomocą hasła "Rób, co chcesz. Zakupy w 15 minut!", skierowanego do ludzi ceniących nowoczesne i wygodne rozwiązania.

Jush wpisuje się w tkankę miejską Warszawy

Murale przyciągają wzrok mocnymi kolorami z przewagą zieleni, które są wiodącymi barwami w identyfikacji marki. Narysowane postacie przywołują skojarzenia związane z wolnym czasem i  dobrą zabawą. Na grafice znajdziemy bohaterów cieszących się życiem, którzy „robią, co chcą”. Pozwala im na to aplikacja Jush, dzięki której mogą zrobić zakupy w 15 minut.

Jako marka chcemy wpisać się na stałe w tkankę miejską Warszawy. Zależy nam, żeby nasza komunikacja ozdabiała, a nie zakłócała miejski krajobraz. Murale stanowią artystyczną interpretację opowiadającą o usłudze i jej benefitach.

Kamil Bąkowski, Marketing & eCommerce Director w Lite e-Commerce

Dzięki temu wolne chwile mogą przeznaczyć na rozwój swoich pasji – jazdy na desce czy tworzeniu muzyki. Całości dopełnia torba z zakupami, która znajduje się na pierwszym planie. Na jednym z murali spostrzeżemy również kuriera z charakterystyczną zieloną torbą na zakupy.

Mural Jush przy ul. Jaracza w Warszawie (mat. prasowe)

Start up stawia na młodych artystów

Jush kontynuuje działania z artystami młodego pokolenia. Po współpracy z Aleksandrem "Lisem Kulą" Morawskim zdecydował się podjąć ją z projektantką wizualną i i ilustratorką Eweliną Gąską. Kluczowy dla twórców aplikacji był styl artystki, który pasuje do swobodnej komunikacji marki. Startup Lite e-Commerce zapowiada, że w przyszłości planuje nawiązać kolejne współprace z polskimi, utalentowanymi artystami.


Foto: mat. prasowe

 

Reklama