POLOmarket modernizuje kolejną placówkę. Sieć stawia na energooszczędność

POLOmarket modernizuje kolejną placówkę. Sieć stawia na energooszczędność

Największa polska sieć supermarketów POLOmarket obecna na rynku od 25 lat, po gruntownej modernizacji otworzyła dziś ponownie jeden z trzech swoich obiektów w Wałbrzychu.

To kolejna zakończona w tym roku inwestycja POLOmarketu, który osiągnął już blisko 2,8 mld zł obrotu netto za ostatnie 12 miesięcy.

Sklep POLOmarket w Wałbrzychu

Sklep POLOmarket w Wałbrzychu przy ul. Piłsudskiego 100 był modernizowany według najnowszego konceptu i zgodnie z najwyższymi standardami sieci od połowy lipca. POLOmarket zadbał przy tym zarówno o komfort i wygodę codziennych zakupów Klientów, jak i o ergonomię obiektu.

Jakie zmiany w POLOmarkecie?

Budynek wyposażono bowiem w nowoczesne systemy odzysku ciepła, nowy układ wentylacji, system chłodnictwa oraz postawiono na kompletne oświetlenie ledowe. Docieplono również i wymieniono poszycie dachowe. Działania te wpłynęły na znaczne obniżenie zapotrzebowania obiektu na energię (poprawa wskaźnika EP budynku), co wpisuje się w konsekwentnie realizowaną przez POLOmarket strategię ograniczania śladu węglowego.

Asortyment POLOmarket

W zakresie asortymentu, sieć niezmiennie stawia na sprzedaż produktów świeżych oraz ultraświeżych. Jednak nowością dla Klientów nowo otwartego obiektu przy ul. Piłsudskiego jest poszerzenie oferty artykułów ultra fresh o pakowane niemrożone ryby oraz mięso. Asortyment ten Klienci znajdą w najnowszych regałach chłodniczych przeznaczonych do samoobsługi. Jednocześnie, jak w każdym obiekcie sieci, funkcjonuje tradycyjna lada mięsno-wędliniarska z obsługą.

Sieć POLOmarket nie zwalnia tempa i regularnie otwiera nowe oraz modernizuje już funkcjonujące supermarkety w kolejnych miejscowościach w całej Polsce, poszukując jednocześnie nowych lokalizacji.


materiały: POLOmarket

Reklama