Johnnie Walker z nową kampanią  „City Walkers – nieodkryte ścieżki”

Johnnie Walker z nową kampanią  „City Walkers – nieodkryte ścieżki”

W ramach kampanii „City Walkers – nieodkryte ścieżki” powstały cztery filmy ze znanymi postaciami z różnych dziedzin kultury i sztuki.

Głównym bohaterem i przewodnikiem we wszystkich odcinkach jest Janusz Chabior – „The Walker”, który odwiedzając wspólnie z gośćmi kultowe warszawskie miejscówki, odkrywa nieopowiedziane dotąd historie, które w nieoczekiwany sposób wpłynęły na ich życie.

„Nigdy nie wiesz, jakie doświadczenie zaprocentuje w Twoim życiu” – komentuje Janusz Chabior, oddając esencję przekazu projektu.

Zgodnie z ideologią Keep Walking, marka Johnnie Walker od zawsze inspiruje, aby nie stać w miejscu i odważnie czerpać z życia pełnymi garściami.

Filmy inspirujące motywacją

Towarzyszami Janusza w wycieczce po Warszawie są prawdziwi „Walkerzy” – ludzie podążający własnymi ścieżkami w celu realizacji marzeń, inspirują motywacją i wytrwałością w zbieraniu cennych doświadczeń.

W ramach serii video zobaczymy zderzenie historii oraz przemyśleń Chabiora i czterech bohaterów: producenta filmowego i reżysera – Igora Ignacego Leśniewskiego, rapera oraz właściciela jednej z największych wytwórni hip-hopowych w Polsce SBM –  Solara, DJ-ki Tycjany oraz youtuberki - Kasi Meciński. 

Filmy emitowane będą w tygodniowych odstępach na kanałach social media marki Johnnie Walker.


fot.: inf.prasowa

Reklama