W ramach kampanii „City Walkers – nieodkryte ścieżki” powstały cztery filmy ze znanymi postaciami z różnych dziedzin kultury i sztuki.
Głównym bohaterem i przewodnikiem we wszystkich odcinkach jest Janusz Chabior – „The Walker”, który odwiedzając wspólnie z gośćmi kultowe warszawskie miejscówki, odkrywa nieopowiedziane dotąd historie, które w nieoczekiwany sposób wpłynęły na ich życie.
„Nigdy nie wiesz, jakie doświadczenie zaprocentuje w Twoim życiu” – komentuje Janusz Chabior, oddając esencję przekazu projektu.
Zgodnie z ideologią Keep Walking, marka Johnnie Walker od zawsze inspiruje, aby nie stać w miejscu i odważnie czerpać z życia pełnymi garściami.
Filmy inspirujące motywacją
Towarzyszami Janusza w wycieczce po Warszawie są prawdziwi „Walkerzy” – ludzie podążający własnymi ścieżkami w celu realizacji marzeń, inspirują motywacją i wytrwałością w zbieraniu cennych doświadczeń.
W ramach serii video zobaczymy zderzenie historii oraz przemyśleń Chabiora i czterech bohaterów: producenta filmowego i reżysera – Igora Ignacego Leśniewskiego, rapera oraz właściciela jednej z największych wytwórni hip-hopowych w Polsce SBM – Solara, DJ-ki Tycjany oraz youtuberki - Kasi Meciński.
Filmy emitowane będą w tygodniowych odstępach na kanałach social media marki Johnnie Walker.
fot.: inf.prasowa