Amerykański dostawca DoorDash dostarczy zakupy z Facebook Marketplace

Amerykański dostawca DoorDash dostarczy zakupy z&nbspFacebook Marketplace

DoorDash łączy siły z firmą Meta i rozpoczyna pilotażowy projekt dostaw produktów z marketplace-u Facebooka. Testy odbywają się w kilku miastach w Stanach Zjednoczonych.

Co zyska Meta i DoorDash ze współpracy?

Partnerstwo DoorDash i Meta daje obu firmom szansę na rozwój w kluczowych obszarach. DoorDash realizuje w ten sposób misję polegającą na rozszerzeniu gamy produktów dostarczanych przez kurierów.

Meta natomiast umożliwia łatwiejszą wymianę produktów za pośrednictwem swojego marketplace-u na platformie Facebook.

Dostawa z marketplace maksymalnie w dwa dni

Według zapowiedzi, dostawa ma obowiązywać wyłącznie w przypadku produktów, które zmnieszczą się w bagażniku samochodu i znajdują w odległości do 15 mil. Oczekuje się, że kierowcy DoorDash zrealizują dostawy w ciągu 48 godzin lub krócej.

Współpraca z DoorDash ma wspomóc marketplace Facebooka w poszerzeniu usługi o nowe opcje lokalnej dostawy. Kurierzy DoorDash zyskają natomiast możliwość dodatkowego zarobku.


Foto: mat. prasowe (DoorDash)

Reklama