DoorDash łączy siły z firmą Meta i rozpoczyna pilotażowy projekt dostaw produktów z marketplace-u Facebooka. Testy odbywają się w kilku miastach w Stanach Zjednoczonych.
Co zyska Meta i DoorDash ze współpracy?
Partnerstwo DoorDash i Meta daje obu firmom szansę na rozwój w kluczowych obszarach. DoorDash realizuje w ten sposób misję polegającą na rozszerzeniu gamy produktów dostarczanych przez kurierów.
- Przeczytaj też: Zakupy w grupach na Facebooku – Meta wprowadza nowe narzędzia
Meta natomiast umożliwia łatwiejszą wymianę produktów za pośrednictwem swojego marketplace-u na platformie Facebook.
Dostawa z marketplace maksymalnie w dwa dni
Według zapowiedzi, dostawa ma obowiązywać wyłącznie w przypadku produktów, które zmnieszczą się w bagażniku samochodu i znajdują w odległości do 15 mil. Oczekuje się, że kierowcy DoorDash zrealizują dostawy w ciągu 48 godzin lub krócej.
- To może Cię zainteresować: Handel online łączy siły z offline. Pojawił się zupełnie nowy trend
Współpraca z DoorDash ma wspomóc marketplace Facebooka w poszerzeniu usługi o nowe opcje lokalnej dostawy. Kurierzy DoorDash zyskają natomiast możliwość dodatkowego zarobku.
Foto: mat. prasowe (DoorDash)