Excellence stawia na znanego blogera przy wprowadzeniu napojów Hemp Tea

Excellence stawia na znanego blogera przy wprowadzeniu napojów Hemp Tea

Napoje Hemp Tea to napój na bazie smakowej ice tea w dwóch wariantach smakowych. Produkty zawierają dużo soków oraz witamin, nie zawierają żadnych substancji typu CBD ani THC.

Napoje są przeznaczone dla dzieci, młodzieży, a także dorosłych.

Akcja promocyjna z blogerem

Projekt zakłada sprzedaż 3 mln sztuk napojów jeszcze w tym roku. Producent zaplanował szeroką akcję promocyjną z blogerem Blowkiem oraz działania sprzedażowe.

Napój jest dostępny w sklepach Żabka, które są lubiane i odwiedzane przez docelowych klientów. Widzimy, że popyt na innowacyjne napoje dobrej jakości rośnie z roku na rok – zwłaszcza wśród ludzi młodych. Dlatego promocja napoju we współpracy z Blowkiem jest nowoczesna i dopasowana do tej grupy docelowej.

Dariusz Polinceusz, prezes zarządu Grupy Excellence

Dlaczego Blowek?

Blowek zaczął publikować swoje treści na kanale o nazwie minecraftblow w 2011. Początkowo związane były z grą Minecraft, dzięki której zyskał znaczną popularność.

W 2015 skończył produkcje odcinków z tej gry i rozpoczął produkcję innego contentu. W 2014 prowadził czwarty pod względem wielkości kanał w Polsce. Był drugim youtuberem w kraju, któremu udało się zdobyć milion subskrybentów (po SA Wardęga). Gdy do tego doszło, miał 18 lat.

Z kolei SA Wardęgę wyprzedził w liczbie subskrypcji 31 maja 2018, stając się pierwszym YouTuberem w Polsce według ich liczby. Dzięki niemu na YouTube zaczął nagrywać Cezary Pazura.

W 2018 pojawił się w programie telewizyjnym Zgłoś remont. W grudniu 2019 roku wydał książkę „Zostań YouTuberem”.

Blowek ma 1,7 mln followersów na Instagramie, 4,7 mln followersów na Youtube.

Blowek ma ogromne zasięgi w swoich kanałach i bardzo dobry odbiór przez swoich fanów, a treści przekazywane przez niego są atrakcyjne i niesztampowe. To idealny partner dla Hemp Tea.

Dariusz Polinceusz, prezes zarządu Grupy Excellence

Fot.: inf. prasowa
 

Reklama