• Złote Innowacje
    • Złoty Paragon
    • Innovation Day
    • Trade Marketing
  • Współpraca
  • Redakcja
Logowanie
Nowości produktowe
Promocje & Konkursy
Rynek spożywczy
Handel
Wydarzenia
Wywiady & Opinie
HoReCa
Raporty & Analizy
Marketing
Technologia
  • Strona główna
  • Spożywcza TV
  • Marka Duda wchodzi w nowy etap rozwoju. Rebranding jako narzędzie realizacji strategii marki
Spożywcza TV

Marka Duda wchodzi w nowy etap rozwoju. Rebranding jako narzędzie realizacji strategii marki

Podziel się na Facebook Podziel się na LinkedIn Podziel się na Twitter
23 kwietnia 2025
Podziel się na Facebook Podziel się na LinkedIn Podziel się na Twitter

Marka Duda wchodzi w nowy etap rozwoju. Rebranding jako narzędzie realizacji strategii marki

23 kwietnia 2025
Podziel się na Facebook Podziel się na LinkedIn Podziel się na Twitter

Warto obejrzeć

  • Almette serek wiejski Złotą Innowacją FMCG 2022!

    Almette serek wiejski Złotą Innowacją FMCG 2022!

  • STRATEGIA W ORGANIZACJI - JAK DOBRZE WDROŻYĆ I REALIZOWAĆ? Market Focus odc. 10

    STRATEGIA W ORGANIZACJI - JAK DOBRZE WDROŻYĆ I REALIZOWAĆ? Market Focus odc. 10

  • Mieszko Musiał, Carlsberg: Widzimy zmianę w zachowaniach konsumenckich

    Mieszko Musiał, Carlsberg: Widzimy zmianę w zachowaniach konsumenckich

  • Logowanie
  • Współpraca
  • Redakcja
  • Kontakt

  • Nowości produktowe
  • Promocje & Konkursy
  • Rynek spożywczy
  • Handel
  • Wydarzenia
  • Wywiady & Opinie
  • HoReCa
  • Raporty & Analizy
  • Marketing
  • Technologia

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Wyprodukowane z dbałością o detale w The Story

Fischer Trading Group Sp. z o.o.