• Złote Innowacje
    • Złoty Paragon
    • Innovation Day
    • Trade Marketing
  • Współpraca
  • Redakcja
Logowanie
Nowości produktowe
Promocje & Konkursy
Rynek spożywczy
Handel
Wydarzenia
Wywiady & Opinie
HoReCa
Raporty & Analizy
Marketing
Technologia
  • Strona główna
  • Spożywcza TV
  • BADANIA MARKETINGOWE W FMCG – JAK PRZEWIDZIEĆ ZACHOWANIA KONSUMENTÓW?
Spożywcza TV

BADANIA MARKETINGOWE W FMCG – JAK PRZEWIDZIEĆ ZACHOWANIA KONSUMENTÓW?

Podziel się na Facebook Podziel się na LinkedIn Podziel się na Twitter
18 lutego 2025
Podziel się na Facebook Podziel się na LinkedIn Podziel się na Twitter

BADANIA MARKETINGOWE W FMCG – JAK PRZEWIDZIEĆ ZACHOWANIA KONSUMENTÓW?

18 lutego 2025
Podziel się na Facebook Podziel się na LinkedIn Podziel się na Twitter

Warto obejrzeć

  • Jak influencerzy reagują na produkty spożywcze?

    Jak influencerzy reagują na produkty spożywcze?

  • Marta Pilczuk: Strategię dla marki Pudliszki rozwijamy lokalnie

    Marta Pilczuk: Strategię dla marki Pudliszki rozwijamy lokalnie

  • O zmianach oznakowań na oponach opowiada Tomasz Chróstny, Prezes UOKiK

    O zmianach oznakowań na oponach opowiada Tomasz Chróstny, Prezes UOKiK

  • Logowanie
  • Współpraca
  • Redakcja
  • Kontakt

  • Nowości produktowe
  • Promocje & Konkursy
  • Rynek spożywczy
  • Handel
  • Wydarzenia
  • Wywiady & Opinie
  • HoReCa
  • Raporty & Analizy
  • Marketing
  • Technologia

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Wyprodukowane z dbałością o detale w The Story

Fischer Trading Group Sp. z o.o.