E-commerce jako impuls do rozwoju handlu. Chwilowa konieczność, czy stały trend?

W panelu udział wzięli:

  • Krzysztof Kozak, Co-founder i CEO, SUPERSONIC Food
  • Wojciech Jasiak, e-commerce & Customer Digital, Pepsico
  • Łukasz Kuczkowski, Head of e-commerce, Unilever
  • Jacek Palec, CEO, Frisco.pl
  • Wojciech Szeląg, Dziennikarz, Moderator Panelu

Innovation Day, to wyjątkowe wydarzenie B2B składające się z dwóch części: konferencyjnej i uroczystej gali. Część konferencyjna odbywa się w formie paneli dyskusyjnych, wystąpień eksperckich i prezentacji poświęconych innowacyjności w sektorze spożywczym, retailu i dystrybucji. Prowadzą je eksperci i praktycy, skupiając się na nowych technologiach, innowacyjnych produktach FMCG, nowoczesnym retailu, łańcuchu dostaw, czy opakowaniach.

Druga część wydarzenia, to uroczysta gala, podczas której następuje ogłoszenie wyników konkursu Złote Innowacje FMCG & Retail.

Reklama