Innowacja, która zmienia retail. Jak zbudować przewagę konkurencyjną?

W panelu udział wzięli:

  • Piotr Kraśnicki, Członek Zarządu, Modern Expo Group
  • Maciej Czapiewski, Manager Działu Rozwoju Rynków i Produktów, MAGO
  • Marcin Półchłopek, Merchant Management Director, Allegro
  • Cezary Giza, Prezes Innowacyjnej Platformy Handlu, Grupa Eurocash
  • Piotr Łapiński, Image Recognition Product Manager, Asseco Business Solutions
  • Wojciech Szeląg, Moderator panelu

Innovation Day, to wyjątkowe wydarzenie B2B składające się z dwóch części: konferencyjnej i uroczystej gali. Część konferencyjna odbywa się w formie paneli dyskusyjnych, wystąpień eksperckich i prezentacji poświęconych innowacyjności w sektorze spożywczym, retailu i dystrybucji. Prowadzą je eksperci i praktycy, skupiając się na nowych technologiach, innowacyjnych produktach FMCG, nowoczesnym retailu, łańcuchu dostaw, czy opakowaniach.

Druga część wydarzenia, to uroczysta gala, podczas której następuje ogłoszenie wyników konkursu Złote Innowacje FMCG & Retail.

 

 

Reklama