„Nutella® kocha Polskę 2022” – nowa edycja kampanii. Do wygrania nagrody

„Nutella® kocha Polskę 2022” – nowa edycja kampanii. Do wygrania nagrody

Od 1 sierpnia startuje druga edycja akcji „Nutella® kocha Polskę 2022”, która potrwa do 30 września. Producent popularnego kremu do smarowania wraz z Polskim Towarzystwem Turystyczno – Krajoznawczym (PTTK) po raz kolejny przygotowali propozycję 16 lokalizacji, które znajdą się na etykietach słoików z limitowanej edycji. 

Zeszłoroczne zainteresowanie kampanią sprawiło, że Nutella® po raz kolejny postanowiła udowodnić, że piękno jest wokół nas i wystarczy tylko się rozejrzeć by je dostrzec.

We współpracy z PTTK i przy aktywnym zaangażowaniu ze strony fanów marki stworzyliśmy mapę wyjątkowych miejsc. W tym roku uzupełniamy ją o kolejne 16 lokalizacji, które znajdą się na etykietach słoików z limitowanej edycji, a są to: Suwalszczyzna, Pojezierze Ełckie, Toruń, Kraków, Dębki, Gdynia, Świnoujście, Zalew Wiślany, Tatry, Wieliczka, Warszawa, Gdańsk, Dunajec, Zamek Ogrodzieniec, Zalipie i Zamość.

Łukasz Sasin, Country Marketing Manager marki Nutella®

Turystyczne nagrody

W czasie trwania akcji (1.08-30.09) każdy kto kupi słoik kremu Nutella® z limitowanej edycji może połączyć przyjemne z pożytecznym: poznać bliżej nasz piękny kraj i wygrać nagrody.

Zasady są bardzo proste: wystarczy kupić promocyjny słoik kremu Nutella®, zarejestrować zakup na stronie internetowej nutella.pl i zakręcić kołem fortuny.

Na zwycięzców czeka voucher turystyczny o wartości 5 000 zł, idealny na letnie podróże po naszym pięknym kraju, oraz vouchery na usługi fotograficzne. 

Na specjalnej, dedykowanej zakładce Nutella® kocha Polskę na stronie internetowej nutella.pl konsumenci znajdą stworzoną przez PTTK listę atrakcji godnych odwiedzenia w każdej ze wspomnianych lokalizacji.

Szczegóły akcji promocyjnej dostępne są na stronie internetowej www.nutella.pl.


Fot.: inf. prasowa

Reklama