Karta Dużej Rodziny w Lidlu. Sieć wprowadza dodatkowy rabat na zakupy

Karta Dużej Rodziny w Lidlu. Sieć wprowadza dodatkowy rabat na zakupy

Lidl Polska podpisał umowę z Ministerstwem Pracy, Rodziny i Polityki Społecznej, tym samym przedłużając współpracę ze Związkiem Dużych Rodzin "Trzy Plus", organizatorem Programu Karty Dużej Rodziny, na kolejny, już szósty rok.

Według danych Ministerstwa, w Polsce z Karty Dużej Rodziny korzysta ponad 1,2 mln osób, a liczba aktywnych kart zbliża się do 3,8 mln. Jej beneficjentami są rodziny wielodzietne (posiadające trójkę lub więcej dzieci), dla których jedną z podstawowych trudności są finanse.

Karta Dużej Rodziny w Lidlu

Lidl Polska jest partnerem ogólnopolskiego Programu Karty Dużej Rodziny od kwietnia 2017 roku. Aby wesprzeć swoich klientów, firma po raz kolejny przedłuża współpracę w ramach Karty Dużej Rodziny – tym razem do 31 lipca 2023 r. Posiadacze karty skorzystają w sklepach Lidl z rabatu 10% i dodatkowych, stałych promocji na 7 grup asortymentowych, tj.:

  • świeże owoce i warzywa z „Ryneczku Lidla”,
  • bułki i chleby z „Piekarni w sercu Lidla”,
  • chemia domowa „W5”,
  • dania dla dzieci w słoiczkach marek: „Bebiprima”, „Bobovita”, „HiPP”, „Lupilu”,
  • kosmetyki i artykuły do pielęgnacji ciała marki „Cien”,
  • artykuły marki „Kuchnia Lidla” (w szczególności kasza, ryż, cukier),
  • a także w lipcu i sierpniu lody marek „Gelatelli” i „Bon Gelati”.

Rabat z okazji powrotu do szkoły w sklepach Lidl

Co więcej do akcji na stałe zostały włączone wszystkie buty i ubrania dla dzieci dostępne w sprzedaży stacjonarnej. W związku z powrotem do szkoły od 01.08.2022 r. do 11.09.2022 r. Lidl wprowadza także rabat -10% z Kartą Dużej Rodziny na artykuły szkolne i piśmiennicze takie jak: piórniki, plecaki, tornistry, zeszyty, bloki, notesiki, ołówki, kredki, pisaki, długopisy, gumki itp.

Akcja potrwa do wyczerpania zapasów, lecz nie dłużej niż do 11.09.2022 r. Dotyczy wyłącznie oferty stacjonarnej. Co istotne, rabat w ramach Programu Karty Dużej Rodziny łączy się z innymi promocjami i zniżkami w sklepach Lidl Polska tak, aby dużym rodzinom było łatwiej.

Wielu rodziców odczuwa dyskomfort na myśl o wakacyjnych wydatkach oraz – od razu po tym - o początku roku szkolnego i konieczności skompletowania wyprawek dla dzieci. To duże obciążenie dla domowego budżetu, szczególnie w przypadku rodzin wielodzietnych. Z myślą o nich, przedłużamy współpracę z Ministerstwem Pracy, Rodziny i Polityki Społecznej oraz ze Związkiem Dużych Rodzin „Trzy Plus”, dzięki czemu klienci posiadający Kartę Dużej Rodziny będą mogli kontynuować dokonywanie zakupów w sklepach Lidl ze specjalną zniżką -10%.

Aleksandra Robaszkiewicz, Head of of Corporate Communications & CSR w Lidl Polska

Foto: mat. prasowe