Heineken w nowej kampanii z udziałem rapera Otsochodzi

Heineken w nowej kampanii z udziałem rapera Otsochodzi

Krótkie filmy łączące humor, zaskoczenie, teledyskową formułę oraz dodatkowy content dla fanów – oto pomysł na najnowszą kampanię Heineken Silver. Jej bohaterem został raper Otsochodzi. Drugim bohaterem filmów jest nowy Heineken Silver, stanowiący klamrę każdej opowieści. 

Na potrzeby akcji stworzono materiały wideo dotyczące trzech sytuacji z życia Gen Z – domówkę, imprezę na tarasie oraz wizytę w food trucku.

Co ciekawe, bohater filmów z food truckiem może być znany fanom Otsochodzi – występował już bowiem w klipie do utworu „AHA”. Tancerka i lasery ze spotu „Impreza” stanowią natomiast nawiązanie do klimatu z teledysku do utworu „Moonwalk” grupy OIO, którego 1/3 jest Otsochodzi.

Wszystkie spoty można oglądać w internecie od 18 lipca. Autorem filmów jest Daniel Jaroszek, który współpracował już z Otsohodzi przy okładce płyty „Miłość”.

Heineken Silver

To piwo leżakujące w niskiej temperaturze -1 stopnia Celsjusza przez przynajmniej 3 dni. Dzięki temu jest wyjątkowo orzeźwiający i delikatny, przy 4% zawartości alkoholu.

Komunikacja produktu opiera się na autentyczności. Mimo to marka nie zapomina o poczuciu humoru i dystansie do siebie – stąd premiera w cyfrowym świecie, której największym minusem było to, że nikt nie mógł spróbować nowego piwa…

Motyw autentyczności przewijał się nie tylko podczas premiery produktu, ale jest także widoczny w spotach telewizyjnych, kreacjach w digitalu oraz na materiałach OOH. 

Produkt obecny jest już na sklepowych półkach i ekspozytorach, w dedykowanych strefach na festiwalach oraz w kanale HoReCa. 


Fot. mat. prasowe

Reklama