Na przestrzeni sześciu miesięcy 2022 roku sieć sklepów Dino zwiększyła się o kolejne 162 placówki. To o 12 sklepów więcej niż w analogicznym okresie w poprzednim roku. Dino przyspiesza tempo ekspansji.
Dino w rok powiększyło się o ponad 350 sklepów
Sieć Dino liczy już 1975 sklepów. W czerwcu 2021 roku ich liczba wynosiła 1622. Oznacza to, że w rok sieć otworzyła ponad 350 nowych sklepów. Spośród nich aż 191 placówek zostało otwartych w drugiej połowie 2021 roku. Dino zdecydowanie nie zwalnia tempa rozwoju. Od lipca do grudnia 2021 roku sieć otwierała średnio więcej niż jeden sklep dziennie.
- To też może Cię zainteresować: Dino w 11 lat urosło o 1635%. Sieć kończy rok z ponad 1,8 tys. sklepów
Powierzchnia sklepów Dino pod koniec pierwszego półrocza 2022 roku wyniosła 775 tys. mkw. W rok powiększyła się o ponad 140 tys. mkw.
Pierwsze półrocze 2022 roku z kolejnym rekordem
Pierwsze sześć miesięcy 2022 roku zakończyło się dla sieci Dino otwarciem kolejnych 162 sklepów. W analogicznym okresie rok wcześniej liczba nowych placówek zatrzymała się na 150.
O tym, że sieć planuje pobić ubiegłoroczny rekord otwarć, mówił już w marcu Michał Krauze, członek zarządu spółki. Pierwsze półrocze jedynie potwierdza realizowane plany sieci.
- Przeczytaj więcej: Dino ze spektakularnymi wynikami za 2021 rok. Obroty sieci wzrosły o 32%
Równolegle do rosnącej liczby nowych marketów, rośnie także sprzedaż spółki. W 2021 roku Dino Polska odnotowało ponad 12% wzrost sprzedaży like-for-like. W tym czasie ogólny wzrost obrotów spółki wyniósł 32%.
Fot. mat. prasowe