Międzynarodowa ekspansja METRO MARKETS osiągnęła kolejny kamień milowy. Po udanych uruchomieniach w Niemczech w 2019 r. i Hiszpanii w 2021 r., METRO Italy uruchomiło dziś swój nowy cyfrowy rynek B2B, mający na celu oferowanie jeszcze szerszego i bardziej wyspecjalizowanego asortymentu niespożywczego swoim klientom z branży hotelarskiej.
Ambitne plany Grupy
METRO MARKETS stanowi jeden z kluczowych filarów strategii wzrostu punktacji METRO. Do tej pory działa w Niemczech i Hiszpanii, oferując klientom profesjonalnym ponad 600 000 produktów związanych z hotelarstwem. METRO MARKETS zamierza dalej rozwijać swój asortyment, rozwijać się w Europie i zwiększać sprzedaż na rynku do ponad 3 miliardów euro do 2030 roku.
- To może Cię zainteresować: Netto wchodzi w kanał online. Zakupy można zrobić przez Everli
Sklep online METRO we Włoszech
Mercato Online, czyli Rynek Online, to najnowsza odpowiedź firmy METRO Italy, obchodzącej w tym roku 50. rocznicę, na zmieniające się preferencje i potrzeby klientów w zakresie zakupów cyfrowych. Marketplace online dodatkowo promuje strategię firmy, której celem jest rozwój kanałów cyfrowych i ulepszanie usług, zarówno online, jak i offline, dla klientów.
Dzięki Mercato Online asortyment sprzętu hotelarskiego jest wyraźnie rozszerzony poza asortyment już dostępny na rynkach hurtowych METRO Italy. Aby usprawnić logistykę operacji, firma zbudowała dedykowany magazyn w Casei Gerola około 60 km na południe od Mediolanu.
- Przeczytaj też: E-commerce w czasach szalejącej inflacji – kto straci najwięcej?
Nowa platforma internetowa METRO obejmuje również partnerstwa z zaufanymi sprzedawcami, którzy dodatkowo poszerzają asortyment i samodzielnie zarządzają realizacją i wysyłką zamówień. Do tej pory w Mercato Online swoje sklepy zarejestrowało już 70 firm, a w nadchodzących miesiącach pojawią się kolejne.
Fot. mat. prasowe