Cyfrowy marketplace METRO wkracza na kolejny rynek

Międzynarodowa ekspansja METRO MARKETS osiągnęła kolejny kamień milowy. Po udanych uruchomieniach w Niemczech w 2019 r. i Hiszpanii w 2021 r., METRO Italy uruchomiło dziś swój nowy cyfrowy rynek B2B, mający na celu oferowanie jeszcze szerszego i bardziej wyspecjalizowanego asortymentu niespożywczego swoim klientom z branży hotelarskiej.

Ambitne plany Grupy

METRO MARKETS stanowi jeden z kluczowych filarów strategii wzrostu punktacji METRO. Do tej pory działa w Niemczech i Hiszpanii, oferując klientom profesjonalnym ponad 600 000 produktów związanych z hotelarstwem. METRO MARKETS zamierza dalej rozwijać swój asortyment, rozwijać się w Europie i zwiększać sprzedaż na rynku do ponad 3 miliardów euro do 2030 roku.

Sklep online METRO we Włoszech

Mercato Online, czyli Rynek Online, to najnowsza odpowiedź firmy METRO Italy, obchodzącej w tym roku 50. rocznicę, na zmieniające się preferencje i potrzeby klientów w zakresie zakupów cyfrowych. Marketplace online dodatkowo promuje strategię firmy, której celem jest rozwój kanałów cyfrowych i ulepszanie usług, zarówno online, jak i offline, dla klientów.

Jesteśmy przekonani, że ten nowy projekt wkrótce stanie się kluczowym elementem naszego wielokanałowego ekosystemu, pozwalając nam coraz bardziej rozwijać naszą pozycję lidera jako partnera z wyboru dla naszych klientów.

Tanya Kopps, dyrektor generalny METRO Italy

Dzięki Mercato Online asortyment sprzętu hotelarskiego jest wyraźnie rozszerzony poza asortyment już dostępny na rynkach hurtowych METRO Italy. Aby usprawnić logistykę operacji, firma zbudowała dedykowany magazyn w Casei Gerola około 60 km na południe od Mediolanu.

Nowa platforma internetowa METRO obejmuje również partnerstwa z zaufanymi sprzedawcami, którzy dodatkowo poszerzają asortyment i samodzielnie zarządzają realizacją i wysyłką zamówień. Do tej pory w Mercato Online swoje sklepy zarejestrowało już 70 firm, a w nadchodzących miesiącach pojawią się kolejne.


Fot. mat. prasowe

Reklama