Stokrotka przejmuje kolejne sklepy. Do końca roku planuje 150 otwarć

Stokrotka przejmuje kolejne sklepy. Do końca roku planuje 150 otwarć

Stokrotka stawia dynamiczny rozwój na polskim rynku. Sieć realizuje strategię poprzez wzrost organiczny połączony z fuzjami i przejęciami. Do końca roku planuje otworzyć 150 nowych sklepó.

Stokrotka coraz mocniej wchodzi do Mazowsza

Stokrotka posiada obecnie już 840 sklepów w całej Polsce, choć największa ich liczba skupia się na wschodzie kraju. W końcu to właśnie z Lublina pochodzi sieć. Wiele wskazuje jednak na to, że Stokrotka ma także spore plany względem Mazowsza.

Do portfolio firmy właśnie dołącza 14 sklepów z tego obszaru. A przypomnijmy, że jeszcze w 2021 roku firma przejęła także lokalną sieć sklepów zlokalizowanych właśnie na Mazowszu. Stokrotka powiększyła się wtedy o 8 kolejnych placówek. 

Oczekiwana sprzedaż w ramach najnowszej transakcji ma wynosić ponad 100 milionów złotych. Przejęcie zostanie zrealizowane do końca 2022 roku z zastrzeżeniem spełnienia warunków określonych w umowie, w tym uzyskania zgody UOKiK.

Sieć stawia na wzrost organiczny połączony z przejęciami

Dzięki kolejnej umowie przejęcia sieć kontynuuje szybkie tempo rozwoju stacjonarnych sklepów, dążąc do otwarcia w tym roku około 150 nowych placówek. 

Arūnas Zimnickas, dyrektor zarządzający i prezes zarządu Stokrotki, przyznaje, że umowa przejęcia 14 kolejnych sklepów jest następnym ważnym krokiem w rozwoju sieci, która konsekwentnie realizuje strategię budowania swojej pozycji na rynku. Jak dodaje, Stokrotka łączy w niej wzrost organiczny z działaniami dotyczącymi nowych przejęć.

W dalszym ciągu koncentrujemy się na dynamicznym rozwoju na polskim rynku, zarówno poprzez szybki wzrost organiczny, jak i fuzje oraz przejęcia, kierując się przede wszystkim kryterium dobrego dopasowania do modelu biznesowego Stokrotki. Arūnas Zimnickas i jego zespół wykonują świetną pracę, kontynuując ekspansję sieci na poziomie około 100 sklepów rocznie

Mantas Kuncaitis, dyrektor generalny, prezes zarządu Maxima Grupė

Fot. mat. prasowe

Reklama