Stokrotka stawia dynamiczny rozwój na polskim rynku. Sieć realizuje strategię poprzez wzrost organiczny połączony z fuzjami i przejęciami. Do końca roku planuje otworzyć 150 nowych sklepó.
Stokrotka coraz mocniej wchodzi do Mazowsza
Stokrotka posiada obecnie już 840 sklepów w całej Polsce, choć największa ich liczba skupia się na wschodzie kraju. W końcu to właśnie z Lublina pochodzi sieć. Wiele wskazuje jednak na to, że Stokrotka ma także spore plany względem Mazowsza.
Do portfolio firmy właśnie dołącza 14 sklepów z tego obszaru. A przypomnijmy, że jeszcze w 2021 roku firma przejęła także lokalną sieć sklepów zlokalizowanych właśnie na Mazowszu. Stokrotka powiększyła się wtedy o 8 kolejnych placówek.
- Dowiedz się więcej: Na Mazowszu pojawią się nowe sklepy pod szyldem Stokrotki
Oczekiwana sprzedaż w ramach najnowszej transakcji ma wynosić ponad 100 milionów złotych. Przejęcie zostanie zrealizowane do końca 2022 roku z zastrzeżeniem spełnienia warunków określonych w umowie, w tym uzyskania zgody UOKiK.
Sieć stawia na wzrost organiczny połączony z przejęciami
Dzięki kolejnej umowie przejęcia sieć kontynuuje szybkie tempo rozwoju stacjonarnych sklepów, dążąc do otwarcia w tym roku około 150 nowych placówek.
Arūnas Zimnickas, dyrektor zarządzający i prezes zarządu Stokrotki, przyznaje, że umowa przejęcia 14 kolejnych sklepów jest następnym ważnym krokiem w rozwoju sieci, która konsekwentnie realizuje strategię budowania swojej pozycji na rynku. Jak dodaje, Stokrotka łączy w niej wzrost organiczny z działaniami dotyczącymi nowych przejęć.
Fot. mat. prasowe