Robot Robbie w Żabce Nano zaserwował 1500 hot-dogów w 10 dni

Robot Robbie w&nbspŻabce Nano zaserwował 1500 hot-dogów w&nbsp10&nbspdni

Średnio 150 hot-dogów na dobę wydawał klientom bezobsługowego sklepu robot Robbie, którego Żabka "zatrudniła" niecałe dwa tygodnie temu.

Nowatorskie, pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku funkcjonuje od niedawana w bezobsługowym, całodobowym sklepie Żabka Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie. Robbie przygotowuje hot-dogi w trzech prostych krokach, zgodnie z zamówieniem klienta. Urządzenie powstało przy współpracy Żabki i VeloxAlpha S.A.

Robot Robbie ma futurystyczny wygląd i stworzony został specjalnie dla konceptu Żabka Nano w oparciu o rozwiązania sztucznej inteligencji. Urządzenie działa 24/7, jest łatwe i intuicyjne w obsłudze. Innowacyjność gra tutaj kluczową rolę – zapewniając atrakcyjność, jaką oferuje szybki, przygotowany bezdotykowo posiłek. Robot waży 1500 kg, ma ponad 2,5 m wysokości i ponad 2 m szerokości.

Robbie "pracuje" w Żabce od niedawna. Od początku cieszy się sporą popularnością (mat. prasowe)

Jak zamówić hot-doga?

Klient wchodzi do sklepu, korzystając z aplikacji Żappka, smartwatcha, karty bankowej czy aplikacji Apple Pay lub Google Pay, podchodzi do ekranu przy maszynie i w trzech krokach składa zamówienie – wybiera rozmiar hot-doga (mały lub maxx), rodzaj parówki (parówka lub kabanos) i sosu (ketchup, czosnkowy, musztarda, 1000 wysp).

Następnie potwierdza zamówienie. Klient może śledzić status swojego zamówienia na ekranie w górnej części robota. Gotowy hot-dog dostępny jest do odbioru w ciągu 40 sekund. Klient informowany jest o tym fakcie za pomocą dwóch komunikatów – głosowego oraz wyświetlanego na poziomym ekranie u góry robota. Sztuczna inteligencja (AI) umożliwia dodanie produktów z „hotdogomatu” do rachunku klienta.


Fot. mat. prasowe

Reklama