Andros poszerza portfolio o&nbspnową linię smoothie

Andros Polska poszerza portfolio swoich produktów o nową linię – smoothie ANDROS MocMarchew. To odpowiedź marki na zapotrzebowanie wśród konsumentów na zdrowe i pełne witamin napoje warzywno-owocowe.

Każde smoothie zamknięte jest w szklanej butelce 0,75 l z metalową zakrętką dzięki czemu opakowanie nadaje się do ponownego wykorzystania lub do recyclingu.

Nowa linia smoothie w porfolio Andros (mat. prasowe)

W sprzedaży dostępne są 3 warianty smakowe:

  • marchew & banan,
  • marchew & pomarańcza,
  • marchew & brzoskwinia.

Nowe smoothie od Andros

Linia produktów ANDROS MocMarchew stworzona została z połączenia 100% polskiej marchewki i najlepszych odmian starannie wyselekcjonowanych bananów, pomarańczy oraz brzoskwiń. Smoothie nie zawierają barwników, konserwantów ani dodatku cukrów, a swoją słodycz zawdzięczają cukrom naturalnie występującym w marchwi i owocach.

Przykładamy ogromną wagę do procesu produkcji – wszystkie produkty powstają z najwyższej jakości owoców zebranych w najlepszym momencie, gdy ich walory smakowe i zdrowotne są najpełniejsze. Dzięki starannej selekcji oraz wyciskaniu ich tuż po zebraniu, soki ANDROS zachowują naturalne bogactwo witamin, głęboką barwę i smak świeżo wyciśniętego soku.

Magdalena Klimczak CEO / General Manager Andros Polska Sp. z o.o.

Marka przeprowadziła w ostatnich tygodniach kampanię w social media promującą nowe produkty smoothie ANDROS MocMarchew. Kampania obejmowała m.in.: współprace influencerskie, aktywację konkursową oraz działania mediowe.


Fot. mat. prasowe

Reklama