Kompania Piwowarska rozszerza współpracę z M/platform

Kompania Piwowarska rozszerza współpracę z&nbspM/platform

Kompania Piwowarska rozszerza współpracę z cyfrową platformą usług M/platform. Od 30 maja, po okresie pilotażu prowadzonego na węższej grupie sklepów, promocje Kompanii są dostępne dla sklepów tradycyjnych, korzystających z platformy i dedykowanego narzędzia M/promo+ w ramach stałej oferty.

Oferta Kompanii Piwowarskiej trafi do szerszego grona odbiorców

Nowe, atrakcyjne promocje konsumenckie na topowych markach piwnych typu Tyskie, Żubr, Lech trafią do szerszego grona konsumentów w całej Polsce. To efekt rozszerzenia współpracy Kompanii Piwowarskiej, która posiada już ponad 1/3 udziału w polskim rynku piwa, oraz M/platform.

Nasza współpraca w ramach M/platform to konsekwencja realizacji strategii wspierania rozwoju rynku tradycyjnego w Polsce. Kompania Piwowarska, jako lider branży piwnej, z chęcią angażuje się w innowacyjne rozwiązania i technologie, które pozwalają kreować nową jakość w handlu.  M/platform to w naszych oczach cyfrowa rewolucja. Daje nam digitalowy dostęp do rynku tradycyjnego i jest narzędziem, które obecnie funkcjonuje na rynku detalicznym w największej skali.

Zuzanna Cetnarowicz, ekspert ds. procesów biznesowych Kompanii Piwowarskiej

W ramach współpracy Kompania Piwowarska może dotrzeć z ofertą do szerokiej grupy klientów. Ponad to promocje konsumenckie w oparciu o dane sprzedażowe oraz precyzyjne rozliczanie są dostosowywane do potrzeb detalistów. "Wspólnie rozwijamy tradycyjny ekosystem, stwarzając jeszcze większe możliwości dla konsumentów, regularnie sięgających po swoje ulubione marki z naszego portfela" – dodaje Zuzanna Cetnarowicz z Kompanii Piwowarskiej.

W czasach scentralizowanych promocji realizowanych przez usieciowione podmioty, dynamicznie rozwijamy nasze narzędzia, jednocześnie wspierając polski handel tradycyjny. Współpraca z największym w Polsce producentem FMCG, który zawsze był bardzo skoncentrowany na rynku tradycyjnym, realnie zwiększy portfolio oferowanych produktów, na czym skorzystają wszyscy zaangażowani w ten proces, od detalisty, po producenta, aż po konsumenta końcowego.

Michał Pląska, dyrektor zarządzający w COMP Centrum Innowacji, odpowiedzialny za rozwój M/platform

Z M/platform korzysta już ponad 12 tysięcy tradycyjnych punktów handlowych. Celem firmy jest wzmocnienie atrakcyjności polskiego, rodzinnego handlu dzięki cyfryzacji i technologii w dobie silnej konkurencji ze strony usieciowionych formatów. Pod parasolem firmy działają cztery usługi, które umożliwiają detalistom i producentom, a finalnie także konsumentom korzystanie z dedykowanych narzędzi.


Fot. M. Pieslak x Newspix.pl

Reklama