Kompania Piwowarska rozszerza współpracę z cyfrową platformą usług M/platform. Od 30 maja, po okresie pilotażu prowadzonego na węższej grupie sklepów, promocje Kompanii są dostępne dla sklepów tradycyjnych, korzystających z platformy i dedykowanego narzędzia M/promo+ w ramach stałej oferty.
Oferta Kompanii Piwowarskiej trafi do szerszego grona odbiorców
Nowe, atrakcyjne promocje konsumenckie na topowych markach piwnych typu Tyskie, Żubr, Lech trafią do szerszego grona konsumentów w całej Polsce. To efekt rozszerzenia współpracy Kompanii Piwowarskiej, która posiada już ponad 1/3 udziału w polskim rynku piwa, oraz M/platform.
W ramach współpracy Kompania Piwowarska może dotrzeć z ofertą do szerokiej grupy klientów. Ponad to promocje konsumenckie w oparciu o dane sprzedażowe oraz precyzyjne rozliczanie są dostosowywane do potrzeb detalistów. "Wspólnie rozwijamy tradycyjny ekosystem, stwarzając jeszcze większe możliwości dla konsumentów, regularnie sięgających po swoje ulubione marki z naszego portfela" – dodaje Zuzanna Cetnarowicz z Kompanii Piwowarskiej.
Z M/platform korzysta już ponad 12 tysięcy tradycyjnych punktów handlowych. Celem firmy jest wzmocnienie atrakcyjności polskiego, rodzinnego handlu dzięki cyfryzacji i technologii w dobie silnej konkurencji ze strony usieciowionych formatów. Pod parasolem firmy działają cztery usługi, które umożliwiają detalistom i producentom, a finalnie także konsumentom korzystanie z dedykowanych narzędzi.
Fot. M. Pieslak x Newspix.pl