Pasztet Podlaski nagrodzony Złotym Paragonem został doceniony przez kupców

Pasztet Podlaski nagrodzony Złotym Paragonem został doceniony przez kupców

Złoto dla Pasztetu Podlaskiego! Nagrodzony w 12. edycji konkursu w głosowaniu detalistów – czytelników "Hurt i Detal" – został przez nich wskazany jako najlepiej sprzedający się produkt w kategorii Pasztety.

Podlaski zwycięzcą

Pasztet Podlaski zwyciężył potwierdzając wyjątkowość i ponadczasowość smaku. Decyzję podjęli polscy kupcy – czytelnicy miesięcznika Hurt & Detal – podczas głosowania w ankiecie.

Zwycięski produkt to klasyczny smak zamknięty w najbardziej pożądanym, wygodnym opakowaniu, jakim jest puszka. Idealny na kanapkę – niezmiennie pyszny od lat.

Portfolio marki jest bardzo szerokie. Podlaski to nie tylko puszka, ale także kubek oraz słoik. Poza wariantami smakowymi drobiowych pasztetów marka obejmuje również zgodną z trendami ofertę vege.

Dziękujemy za uznanie. Podlaski jest najbardziej znaną marką wśród pasztetów drobiowych, niezmiennie na półkach i w domach od 1977 roku. Ulubiony przez Polaków!

Agnieszka Kijek, Dyrektor Marketingu Grupy Drosed

Gala Liderów Rynku FMCG i Handlu

Oficjalne ogłoszenie wyników „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich 2022” miało miejsce 26 maja w Teatrze Kamienica na Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu. Po raz dwunasty polscy kupcy wyłonili liderów sprzedaży w kilkudziesięciu kategoriach wskazując najlepiej sprzedające się w ich sklepach produkty. Oprócz wyników plebiscytu, ponad 250 gości zebranych w sali teatralnej, wysłuchało prelekcji o obecnej sytuacji rynkowej, obowiązujących trendach i kierunkach rozwoju branży spożywczej.

Reklama