Drosed ze Złotym Paragonem. Polędwiczki panierowane docenione przez kupców

Drosed ze Złotym Paragonem. Polędwiczki panierowane docenione przez kupców
Drosed Drosed ze Złotym Paragonem. Polędwiczki panierowane docenione przez kupców

Złoto dla polędwiczek panierowanych marki Drosed! W tegorocznej edycji konkursu "Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich" produkt marki Drosed zajął pierwsze miejsce w kategorii Produkty garmażeryjne gotowe do spożycia. O wygranej zdecydowały głosy polskich detalistów.

"Złote" polędwiczki

Marka Drosed zwyciężyła potwierdzając wyjątkowość swojego produktu. Decyzję podjęli polscy kupcy – czytelnicy miesięcznika Hurt & Detal – podczas głosowania w ankiecie.

Zwycięski produkt to soczyste polędwiczki z kurczaka w chrupiącej panierce. Idealne do przygotowania szybkiego dania oraz pysznej przekąski. Dzięki delikatnemu doprawieniu i soczystości mięsa stanowią doskonałą propozycję dla całej rodziny.

Polędwiczki panierowane są reprezentantem linii dań gotowych, w której skład wchodzą również nuggetsy, filety, skrzydełka pieczone czy kebab. Kurczę, ale to dobre!

Bardzo dziękujemy za nagrodę! To dla nas niezwykle ważne, aby oferować naszym klientom i konsumentom smaczne produkty zgodne z ich oczekiwaniami.

Agnieszka Kijek, Dyrektor Marketingu Grupy Drosed

Gala Liderów Rynku FMCG i Handlu

Oficjalne ogłoszenie wyników „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich 2022” miało miejsce 26 maja w Teatrze Kamienica na Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu. Po raz dwunasty polscy kupcy wyłonili liderów sprzedaży w kilkudziesięciu kategoriach, wskazując najlepiej sprzedające się w ich sklepach produkty. Oprócz wyników plebiscytu, ponad 250 gości zebranych w sali teatralnej, wysłuchało prelekcji o obecnej sytuacji rynkowej, obowiązujących trendach i kierunkach rozwoju branży spożywczej.


Fot. Agnieszka Kijek, Dyrektor Marketingu Grupy Drosed (mat. własne redakcji)

Reklama