Carrefour we współpracy z InPost. Szykuje się rewolucja w mobile commerce?

Carrefour we współpracy z&nbspInPost. Szykuje się rewolucja w&nbspmobile commerce?

InPost rozwija usługę zakupów w aplikacji mobilnej. Dzięki najnowszemu partnerstwu w aplikacji InPost Fresh zakupy zrobią klienci Carrefour. W pierwszej fazie współpracy usługa oferowana jest mieszkańcom Warszawy i Krakowa.

Carrefour idzie po swoje cele

Najnowsza współpraca wpisuje się w globalną strategię sieci Carrefour, której celem jest potrojenia wskaźnika GMV ze swojej działalności e-commerce. Do 2026 roku ma on wynieść 10 mln euro – mówi Marek Garus, dyrektor ds. operacji i rozwoju e-commerce w Carrefour Polska. 

Nawiązane partnerstwo z InPost w zakresie m-commerce pozwoli nam nie tylko znacząco zwiększyć zasięg naszej oferty zakupów spożywczych przez Internet, ale także znacząco przyspieszy czas ich realizacji oraz dostawy do klienta finalnego.

Marek Garus, dyrektor ds. operacji i rozwoju e-commerce w Carrefour Polska. 

W ramach usługi InPost Fresh zakupy są dostarczane przez kurierów już następego dnia. Za sprawą współpracy z Carrefour, InPost po raz pierwszy wychodzi ze swoją usługą poza granice stolicy. Z rozwiązania skorzystają także mieszkańcy Krakowa.

Wierzymy, że gwarantowana jakość dostaw InPost Fresh będzie wyjątkową ofertą dla naszych wspólnych klientów. Cieszymy się, że wychodzimy poza Warszawę i będziemy także obecni w Krakowie, który dla InPostu ma specjalne znaczenie – to nasza kolebka, gdzie obecnie znajduje się główna siedziba InPost.

Marcin Dakowski, dyrektor zarządzający InPost Fresh

Aplikacja mobilna InPost Fresh zadebiutowała w lipcu 2021 roku. Dotychczas w jej ramach zakupy z dostawą kurierską mogli zamawiać klienci Makro.

Jak zrobić zakupy w aplikacji InPost Fresh?

Aby zacząć korzystanie z szybkich i wygodnych zakupów przez telefon czy tablet, wystarczy pobrać aplikację InPost Fresh - rejestracja jest szybka i intuicyjna. W aplikacji, w wygodny sposób, można wybierać spośród 3500 produktów dostępnych w sieci Carrefour. 

Po zapełnieniu mobilnego koszyka, klient może precyzyjne ustalić godzinę dostawy kuriera. Może ona nastąpić już następna samego dnia lub w ciągu kilku kolejnych dni od poniedziałku do soboty włącznie. Zakupy są przewożone transportem InPost w kontrolowanej temperaturze, która pozwoli produktom zachować jakość i świeżość. Produkty dostarczone zostaną pod same drzwi klienta, a każdy etap realizacji zamówienia widoczny będzie w aplikacji, co zwiększy poczucie komfortu użytkowników usługi.

Minimalna wartość zamówienia wynosi 100 zł. Klienci mają do dyspozycji najwygodniejsze formy płatności, w tym przedpłatę z użyciem Blika, szybkiego przelewu czy karty płatniczej. Docelowo firmy udostępnią również możliwość płatności przy odbiorze zamówienia od kuriera za pomocą karty płatniczej lub Blika.


Fot. mat. prasowe

Reklama