InPost rozwija usługę zakupów w aplikacji mobilnej. Dzięki najnowszemu partnerstwu w aplikacji InPost Fresh zakupy zrobią klienci Carrefour. W pierwszej fazie współpracy usługa oferowana jest mieszkańcom Warszawy i Krakowa.
Carrefour idzie po swoje cele
Najnowsza współpraca wpisuje się w globalną strategię sieci Carrefour, której celem jest potrojenia wskaźnika GMV ze swojej działalności e-commerce. Do 2026 roku ma on wynieść 10 mln euro – mówi Marek Garus, dyrektor ds. operacji i rozwoju e-commerce w Carrefour Polska.
W ramach usługi InPost Fresh zakupy są dostarczane przez kurierów już następego dnia. Za sprawą współpracy z Carrefour, InPost po raz pierwszy wychodzi ze swoją usługą poza granice stolicy. Z rozwiązania skorzystają także mieszkańcy Krakowa.
Aplikacja mobilna InPost Fresh zadebiutowała w lipcu 2021 roku. Dotychczas w jej ramach zakupy z dostawą kurierską mogli zamawiać klienci Makro.
Jak zrobić zakupy w aplikacji InPost Fresh?
Aby zacząć korzystanie z szybkich i wygodnych zakupów przez telefon czy tablet, wystarczy pobrać aplikację InPost Fresh - rejestracja jest szybka i intuicyjna. W aplikacji, w wygodny sposób, można wybierać spośród 3500 produktów dostępnych w sieci Carrefour.
Po zapełnieniu mobilnego koszyka, klient może precyzyjne ustalić godzinę dostawy kuriera. Może ona nastąpić już następna samego dnia lub w ciągu kilku kolejnych dni od poniedziałku do soboty włącznie. Zakupy są przewożone transportem InPost w kontrolowanej temperaturze, która pozwoli produktom zachować jakość i świeżość. Produkty dostarczone zostaną pod same drzwi klienta, a każdy etap realizacji zamówienia widoczny będzie w aplikacji, co zwiększy poczucie komfortu użytkowników usługi.
Minimalna wartość zamówienia wynosi 100 zł. Klienci mają do dyspozycji najwygodniejsze formy płatności, w tym przedpłatę z użyciem Blika, szybkiego przelewu czy karty płatniczej. Docelowo firmy udostępnią również możliwość płatności przy odbiorze zamówienia od kuriera za pomocą karty płatniczej lub Blika.
Fot. mat. prasowe