Już od maja goście dwóch restauracji Pizza Hut w Polsce, w tym warszawskiego Zodiaka przy ul. Widok 26 oraz lokalu Wrocław Rynek, mogą zostać obsłużeni przez innowacyjne roboty-kelnerów.
Pizza Hut, jako marka stawiająca na najnowocześniejsze rozwiązania i jak najwyższą jakość swoich usług, prowadzi test robotów BellaBot w dwóch lokalizacjach. Roboty z bardzo sympatycznymi buziami kotów, nie tylko wywołują uśmiech na twarzach gości Pizzy Hut, ale pomagają w ich codziennej obsłudze, wspierając pracę zespołu restauracji.
Roboty w pierwszych lokalach Pizza Hut
BellaBot to pierwszy w Polsce robot-kelner, który w inteligentny i autonomiczny sposób dostarcza dania prosto z pieca do stolików gości. Posiada 4 podświetlane tace o łącznej ładowności 40 kg, może więc udźwignąć 2 razy więcej niż człowiek, dzięki czemu jednorazowo dostarczanych jest więcej zamówień, w szybszym tempie.
Kelnerzy zyskują cenny czas, który mogą poświęcić gościom. Dzięki zaawansowanej technologii robot-kelner jest w stanie bezpiecznie i precyzyjnie poruszać się pomiędzy stolikami. Może przywitać gości, zaprowadzić do dowolnego stolika, a po dotarciu do celu powiadomić o tym głosowym przypomnieniem numeru stołu.
Jak działa BellaBot w pizzerri?
BellaBot to robot o wyglądzie kota, który wchodzi w interakcję z człowiekiem. Robot nie tylko wygląda jak kot, ale nawet miauczy. Mimiką i głosem reaguje na drapanie za uchem, czy głaskanie. Zapewnia to niezapomniane doświadczenie gościom, którzy wręcz uganiają się za nim po sali. Nasz nowy kelner może również umilić urodziny gości restauracji – potrafi śpiewać sto lat!
Fot. youtube.com(@LSISoftware)