Lisek.app, który na co dzień dostarcza konsumentom zakupy pod drzwi w 10 minut, startuje z ofertę reklamową dla firm z branży FMCG.
Aplikacja Lisek.app w marcu tego roku przekroczyła liczbę ponad pół miliona pobrań. Jak deklaruje firma, Lisek dociera już do ponad 3,5 mln Polaków. Digitalowa oferta reklamowa opiera się na kilku filarach – aplikacji zakupowej, bezpośredniej komunikacji za pośrednictwem powiadomień czy newsletterów, a także kanału social media.
Pierwsza współpraca Liska z Coca-Cola HBC
Pierwszą marką, która nawiązała szeroką współpracę z Lisek.app jest Coca-Cola HBC Polska. W ramach działań reklamowych, razem z nowym partnerem, zespół Liska przygotował specjalne torby "spełniające pragnienia", które klienci sklepu dostają w prezencie przy zakupie produktów z portfolio Coca-Cola HBC Polska o wartości minimum 10 złotych.
Akcję wspierają bannery w aplikacji, mobilne powiadomienia push i komunikacja w newsletterach. Lisek promuje też produkty Coca-Cola w gazetce promocyjnej i postach wizerunkowych.
Oferta digitalowa Liska
Oferta Liska skierowana do marek FMCG opiera się na kilku filarach. Pierwszym jest serce Liska, czyli aplikacja. Aplikacja to sklep w telefonie. Będąc w nim klient decyduje o zakupie danego towaru również na podstawie jego widoczności. Dlatego Lisek oferuje markom świadczenia partnerskie dla wybranej kategorii.
W skład takich świadczeń wchodzi placement na kafelkach produktowych w aplikacji oraz widoczność na bannerach rozmieszczonych w strategicznych dla procesu zakupowego miejscach. Brandowanie kategorii ma na celu wzrost sprzedaży i budowanie wizerunku w dynamicznie rozwijającym się sektorze e-commerce. Aktualnie z promocji na kafelkach korzystają marki Faktoria Win, Unilever oraz Coca-Cola HBC Polska.
Dotarcie bezpośrednie do grup konsumentów
Oprócz działań w aplikacji marki mogą docierać do klientów z wykorzystaniem narzędzi komunikacji bezpośredniej takich jak mobilne powiadomienia push, newslettery czy formaty drukowane dodawane do toreb z zakupami.
Pushe Liska trafiają codziennie do 240 000 aktywnych użytkowników aplikacji. Każde z tych narzędzi Lisek może kierować do konkretnych grup odbiorców z uwzględnieniem danych behawioralnych, demograficznych i geograficznych.
Social media
Lisek wspiera też sprzedaż konkretnych produktów przez działania w social mediach. Wśród najważniejszych są gazetki promocyjne oraz kampanie wizerunkowe wykorzystujące maskotkę Liska czy będące wyróżnikiem nowoczesnej komunikacji memy.
Uzupełnieniem oferty reklamowej Liska są działania niestandardowe. Te realizowane są w całości przez zespół marketingu marki i zespoły agencji.
Fot. mat. prasowe