Lisek rusza z digitalową platformą reklamową dla marek

Lisek rusza z&nbspdigitalową platformą reklamową dla marek

Lisek.app, który na co dzień dostarcza konsumentom zakupy pod drzwi w 10 minut, startuje z ofertę reklamową dla firm z branży FMCG. 

Aplikacja Lisek.app w marcu tego roku przekroczyła liczbę ponad pół miliona pobrań. Jak deklaruje firma, Lisek dociera już do ponad 3,5 mln Polaków. Digitalowa oferta reklamowa opiera się na kilku filarach – aplikacji zakupowej, bezpośredniej komunikacji za pośrednictwem powiadomień czy newsletterów, a także kanału social media.

Wyjątkowość Liska polega m.in. na tym, że możemy realizować produktowe kampanie digitalowe, których efektem jest zakup w aplikacji i błyskawiczna dostawa. Od wyświetlenia reklamy do dostarczenia produktu mija kilkanaście minut. Dzięki naszemu modelowi możemy nie tylko prowadzić efektywne działania, ale również dokładnie mierzyć ich efekty. Tymi możliwościami i danymi chcemy się dzielić z naszymi partnerami.

Justyna Sztengreber, dyrektor marketingu Lisek.app

Pierwsza współpraca Liska z Coca-Cola HBC

Pierwszą marką, która nawiązała szeroką współpracę z Lisek.app jest Coca-Cola HBC Polska. W ramach działań reklamowych, razem z nowym partnerem, zespół Liska przygotował specjalne torby "spełniające pragnienia", które klienci sklepu dostają w prezencie przy zakupie produktów z portfolio Coca-Cola HBC Polska o wartości minimum 10 złotych. 

Akcję wspierają bannery w aplikacji, mobilne powiadomienia push i komunikacja w newsletterach. Lisek promuje też produkty Coca-Cola w gazetce promocyjnej i postach wizerunkowych.

Oferta digitalowa Liska

Oferta Liska skierowana do marek FMCG opiera się na kilku filarach. Pierwszym jest serce Liska, czyli aplikacja. Aplikacja to sklep w telefonie. Będąc w nim klient decyduje o zakupie danego towaru również na podstawie jego widoczności. Dlatego Lisek oferuje markom świadczenia partnerskie dla wybranej kategorii. 

W skład takich świadczeń wchodzi placement na kafelkach produktowych w aplikacji oraz widoczność na bannerach rozmieszczonych w strategicznych dla procesu zakupowego miejscach. Brandowanie kategorii ma na celu wzrost sprzedaży i budowanie wizerunku w dynamicznie rozwijającym się sektorze e-commerce. Aktualnie z promocji na kafelkach korzystają marki Faktoria Win, Unilever oraz Coca-Cola HBC Polska.

Dotarcie bezpośrednie do grup konsumentów

Oprócz działań w aplikacji marki mogą docierać do klientów z wykorzystaniem narzędzi komunikacji bezpośredniej takich jak mobilne powiadomienia push, newslettery czy formaty drukowane dodawane do toreb z zakupami. 

Pushe Liska trafiają codziennie do 240 000 aktywnych użytkowników aplikacji. Każde z tych narzędzi Lisek może kierować do konkretnych grup odbiorców z uwzględnieniem danych behawioralnych, demograficznych i geograficznych.

Social media

Lisek wspiera też sprzedaż konkretnych produktów przez działania w social mediach. Wśród najważniejszych są gazetki promocyjne oraz kampanie wizerunkowe wykorzystujące maskotkę Liska czy będące wyróżnikiem nowoczesnej komunikacji memy.

Uzupełnieniem oferty reklamowej Liska są działania niestandardowe. Te realizowane są w całości przez zespół marketingu marki i zespoły agencji.


Fot. mat. prasowe

Reklama