Kolejna sieć handlowa stawia własne automaty paczkowe przy sklepach

Kolejna sieć handlowa stawia własne automaty paczkowe przy sklepach

W obliczu rosnącej popularności kanału e-commerce, sieci handlowe stawiają na nowe punkty odbioru zamówień. Niedawno przy sklepach Castorama pojawiły się Castomaty. Teraz skrytki na zamówienia online pojawią się także przy Salonach Agata.

Przy dwóch Salonach Agata, w Katowicach i w Kobylnicy, pojawiły się pierwsze Megaskrytki. Klienci sklepu internetowego będą mogli odbierać z nich zamówienia złożone online, także te o większych gabarytach.

W planach dalsze inwestycje w Megaskrytki

Agata jest pierwszą polską siecią sklepów meblowych, która w Europie wprowadziła rozwiązania samoobsługowych lockersów. Dzięki nowej opcji odbioru towaru zamówionego online, klienci będą mogli sprawniej odebrać zamówione produkty – zarówno meble, jak i dodatki.

Megaskrytki pojawiły się juz przy dwóch salonach Agata. Jeszcze do czerwca pojawią się kolejne urządzenia (mat. prasowe)

Sieć planuje dalsze inwestycje z tę formę odbioru. Jeszcze w tym półroku marka Agata planuje uruchomienie kolejnych Megaskrytek przy salonach w różnych lokalizacjach, m.in. w Warszawie, Poznaniu i Łodzi.

 Z całą pewnością inwestycja w Megaskrytki pomoże nam lepiej sprostać wymaganiom naszych klientów, którzy sami mogą dokonać wyboru, kiedy i jak chcą odebrać zamówione produkty.

Przemysław Gurban, dyrektor operacyjny Agata S.A.

Jak informuje firma, wyróżnikiem Megaskrytki ma być możliwość skorzystać z tej formy odbioru nie tylko w przypadku zakupów drobnych rzeczy, takich jak dekoracje, oświetlenie czy krzesła, ale również produktów wielkogabarytowych – łóżka, komody, fotela czy materaca. Nowe rozwiązanie umożliwia odbiór towaru przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Ma być szybko i wygodnie

Pierwsza Megaskrytka znajdująca się przy Salonie w Katowicach, posiada 27 skrytek różnej wielkości. W największych skrytkach towar pozostawiany jest na specjalnym wózku na kółkach, który ułatwi wyjęcie towaru. Dzięki temu klient w wygodny sposób może przetransportować mebel do swojego pojazdu.

W ostatnich latach zainteresowanie obszarem e-commerce stale wzrasta, dlatego Salony Agata wychodzą naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów uruchamiając Megaskrytkę przy Salonie w Katowicach. Zależy nam na tym, aby Klienci naszego sklepu internetowego znaleźli u nas dogodną dla siebie formę odbioru zamówionych produktów.

Przemysław Gurban

Przy tworzeniu nowego rozwiązania sieci zależało na tym, aby sposób odbioru był dopasowany do indywidualnych potrzeb klientów. Towar zamówiony online można odebrać z Megaskrytki bez kolejek, z szybką realizacją, w dogodnym momencie przez całą dobę. Jeśli kupujący nie zdąży odebrać paczki w ciągu 48 godzin, to towar nadal będzie na niego czekał w salonie lub magazynie Salonu Agata.

Jak złożyć zamówienie z odbiorem w Megaskrytce?

Jak skorzystać z nowego urządzenia? Wystarczy zamówić online wybrane produkty – dekoracje, akcesoria, oświetlenie, meble czy materace. Następnie w koszyku wybrać sposób dostawy Megaskrytka 24/7 oraz formę płatności.

Po umieszczeniu zamówienia w Megaskrytce, za pośrednictwem maila i SMS-a zostanie wysłany kod odbioru, który należy podać podczas odbioru towaru z Megaskrytki.


Fot. mat. prasowe