Castorama wchodzi na rynek automatów paczkowych. Pojawiły się Castomaty®

Castorama wchodzi na rynek automatów paczkowych. Pojawiły się Castomaty®

Wraz z początkiem maja Castorama wprowadziła do większości swoich sklepów Castomaty®. Sieć mocno stawia na kanał digital. 

Klienci, którzy złożą w Castoramie zamówienie online lub telefonicznie, już po 2 godzinach mogą odebrać je ze zlokalizowanego przy sklepie Castomatu®. Sieć dodaje jednak, że obietnica dotyczy zamówień złożonych podczas godzin otwarcia sklepów, z odpowiednim wyprzedzeniem przed zamknięciem.

Castomaty® są czynne 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu (mat. prasowe)

Nowe rozwiązanie umożliwia odbiór towarów o różnych gabarytach, w tym na charakterystycznych dużych wózkach zakupowych, dzięki czemu łatwiej jest zapakować większe zakupy do samochodu. Ze skrytek automatycznych umieszczonych przy sklepach Castorama można odbierać zamówienia o każdej porze dnia i nocy 24/7.

Odebrać przesyłkę z Castomatu® można już nawet 2 godziny po złożeniu zamówienia (mat. prasowe)

Castomaty® pojawiły się już niemalże przy wszystkich sklepach sieci. Na ten moment nie znajdą ich klienci placówek w Legnicy, Jeleniej Górze, Skarżysko-Kamiennej oraz Pabianicach, gdzie trwa jeszcze instalacja oprogramowania i niebawem zostaną uruchomione.

Castorama mocno stawia na digital

Zainstalowane przy sklepach sieci Castomaty® to jedna z form oszczędności czasu, którą Castorama oferuje swoim klientom. Inną praktyczną opcją w sklepach Castorama są również kasy samoobsługowe czy usługa CastoDrive, pozwalająca na odbiór osobisty produktów przy sklepie bez wysiadania z auta. 

W kanale Digital jesteśmy liderem zarządzania doświadczeniami klienta, na bieżąco śledzimy zachowania konsumentów i potrafimy na nie szybko reagować. W ostatnim roku odnotowaliśmy wzrost na poziomie 64% w sprzedaży w e-commerce, choć sklepy stacjonarne nadal pozostają w centrum naszej uwagi.

Beniamin Schön, Dyrektor ds. Klienta i Digitalu w Castorama Polska

Castorama prowadzi sprzedaż w multi-formacie rozwijając wszystkie swoje kanały sprzedaży tak, aby dostarczyć każdemu klientowi odpowiedni sklep w odpowiednim miejscu, zgodnie z ich indywidualnymi preferencjami.

Wszystkie ulubione doświadczenia klienta odwzorowujemy również w kanale digitalowym Castorama. Niedawno wprowadziliśmy również możliwość odbycia video rozmowy z architektem i zaprojektowania zdalnie kuchni, łazienki czy mebli modułowych Atomia.

Beniamin Schön

Castorama prowadzi sprzedaż w multi-formacie rozwijając wszystkie swoje kanały sprzedaży tak, aby dostarczyć każdemu klientowi odpowiedni sklep w odpowiednim miejscu, zgodnie z ich indywidualnymi preferencjami. Castorama posiada sklepy wielkopowierzchniowe, Smart i sklep internetowy castorama.pl. W 2022 roku planuje wprowadzenie nowego modelu sklepu, który będzie kolejną odpowiedzią sieci na potrzeby jej klientów.


Fot. mat. prasowe

Reklama