Modivo do 2025 r. chce generować 80% przychodów z rynków zagranicznych

Modivo do 2025&nbspr. chce generować 80% przychodów z&nbsprynków zagranicznych

Modivo zadebiutowało na Łotwie. Multibrandowa platforma sprzedażowa planuje do 2025 r. generować ok. 80% przychodów z rynków zagranicznych. 

Ekspansja na rynki zagraniczne to jeden ze strategicznych celów Modivo S.A. Należące do Spółki multibrandowe platformy sprzedażowe, są sukcesywnie uruchamiane w kolejnych krajach CEE. Udostępnienie platformy na Łotwie to kolejny krok w dynamicznym rozwoju poza granicami Polski. 

Rozszerzenie działalności na Łotwie 

Niespełna trzy miesiące temu na Łotwie zadebiutował brand eobuwie.pl, rozszerzając tym samym sprzedaż swoich produktów online na terenie CEE. Teraz łotewski rynek e-commerce powiększył się o Modivo, które w swojej ofercie posiada bogaty asortyment od starannie wyselekcjonowanych marek.

Niedawny debiut platformy eobuwie.pl na rynku łotewskim okazał się dużym sukcesem, dlatego naszym kolejnym krokiem jest rozwój oferty z odzieżą i modnymi dodatkami. Wierzę, że dzięki intensywnej pracy całego zespołu oraz realizowanym kampaniom, które sukcesywnie przyciągają grupy nowych konsumentów, sprzedaż zaproponowanych przez nas produktów na platformie MODIVO będzie systematycznie rosła.

Milena Brzuska, Manager ds. rozwoju rynków zagranicznych w MODIVO S.A.

MODIVO prowadzi komunikację w języku narodowym danego kraju, oferuje bezpieczne dostawy, darmowy zwrot produktów i sprawdzone formy płatności. 

Dynamiczny rozwój e-commerce

Proces transformacji cyfrowej przyspieszył na początku 2020 r. w wyniku pandemii i nic nie wskazuje na to, by trend ten miał ulec zahamowaniu. W ubiegłym roku blisko 80% polskich użytkowników internetu przynajmniej raz dokonało zakupu online, a 13% z nich traktowało e-commerce jako pierwszy wybór podczas poszukiwania odpowiednich produktów.

Jak wskazują ostatnie wyniki badań, na całym Starym Kontynencie duża część handlu detalicznego sukcesywnie przenosi się do sieci. Tylko w 2021 r. wartość europejskiego rynku e-commerce osiągnęła poziom 757 mld euro, co stanowi 10% wzrostu względem poprzedniego roku.

Specyfikę krajów bałtyckich obserwujemy już od wielu lat, choćby ze względu na naszą obecność na Litwie, gdzie eobuwie.pl funkcjonuje od 2017 r. Widzimy, że w tym regionie z roku na rok rośnie liczba osób kupujących przez Internet - dziś blisko 85 proc. tamtejszych konsumentów robi zakupy właśnie za pośrednictwem sieci.

Szymon Bujalski, członek zarządu MODIVO S.A.

Fot. mat. prasowe

Reklama