Modivo zadebiutowało na Łotwie. Multibrandowa platforma sprzedażowa planuje do 2025 r. generować ok. 80% przychodów z rynków zagranicznych.
Ekspansja na rynki zagraniczne to jeden ze strategicznych celów Modivo S.A. Należące do Spółki multibrandowe platformy sprzedażowe, są sukcesywnie uruchamiane w kolejnych krajach CEE. Udostępnienie platformy na Łotwie to kolejny krok w dynamicznym rozwoju poza granicami Polski.
Rozszerzenie działalności na Łotwie
Niespełna trzy miesiące temu na Łotwie zadebiutował brand eobuwie.pl, rozszerzając tym samym sprzedaż swoich produktów online na terenie CEE. Teraz łotewski rynek e-commerce powiększył się o Modivo, które w swojej ofercie posiada bogaty asortyment od starannie wyselekcjonowanych marek.
MODIVO prowadzi komunikację w języku narodowym danego kraju, oferuje bezpieczne dostawy, darmowy zwrot produktów i sprawdzone formy płatności.
Dynamiczny rozwój e-commerce
Proces transformacji cyfrowej przyspieszył na początku 2020 r. w wyniku pandemii i nic nie wskazuje na to, by trend ten miał ulec zahamowaniu. W ubiegłym roku blisko 80% polskich użytkowników internetu przynajmniej raz dokonało zakupu online, a 13% z nich traktowało e-commerce jako pierwszy wybór podczas poszukiwania odpowiednich produktów.
Jak wskazują ostatnie wyniki badań, na całym Starym Kontynencie duża część handlu detalicznego sukcesywnie przenosi się do sieci. Tylko w 2021 r. wartość europejskiego rynku e-commerce osiągnęła poziom 757 mld euro, co stanowi 10% wzrostu względem poprzedniego roku.
Fot. mat. prasowe