Popularność stref wyprzedażowych rośnie. Carrefour inwestuje w OUTLETY

Popularność stref wyprzedażowych rośnie. Carrefour inwestuje w OUTLETY

Carrefour inwestuje w outlety i w 2 miesiące otwiera kolejnych 60 stref wyprzedażowych w Polsce. Sieć mocno przyspieszyła rozwój tego projektu i w­ ᠎⁠drugim kwartale br. otworzyła już 60 nowych stref wyprzedażowych, a w samym 2022 roku - łącznie ponad 120.


W strefach OUTLET Carrefour czekają na klientów produkty przemysłowe z takich kategorii jak wyposażenie domu, artykuły sportowe, ogród, tekstylia, zabawki czy RTV/AGD. Asortyment dostępny w ramach konceptu grupowany jest według kategorii cen: do 5 zł, do 10 zł, do 15 zł. W ramach konceptu dostępne są również super oferty i wyjątkowe okazje. Najtańsze produkty można kupić już za 29 groszy, a średnio co 2 tygodnie odbywa się dostawa nowych produktów.

aszym celem jest oferowanie jak najlepszych doświadczeń zakupowych klientom. Dlatego dbamy nie tylko o konkurencyjne ceny, ale także o atrakcyjność i szerokość oferty produktów non-food w naszych sklepach. W czasach wysokiej inflacji wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów otwierając kolejne strefy OUTLET, które już w fazie testów w 2020 roku cieszyły się dużym zainteresowaniem. Teraz nasze strefy będą dostępne w jeszcze większej liczbie naszych hiper- i supermarketów, pomagając klientom zrobić kompleksowe zakupy znacznie taniej niż w sklepach specjalistycznych

Paweł Gadawski, Dyrektor Handlowy Produktów Non-food w Carrefour Polska

Łącznie w całej Polsce działa już ich ponad 155 stref OUTLET. Znajdują się one nie tylko w największych hipermarketach, ale także w supermarketach sieci Carrefour zlokalizowanych w całej Polsce. Dzięki temu z okazyjnych cen na produkty niespożywcze mogą skorzystać również mieszkańcy mniejszych miejscowości. Projekt jest obecnie testowany również w sklepach franczyzowych.


Fot.: mat. prasowe

Reklama