Jush chce być liderem w q-commerce. Firma stawia na mocną ekspansję

Jush chce być liderem w q-commerce. Firma stawia na&nbspmocną ekspansję

Startup Lite e-Commerce, twórca aplikacja Jush, stawia na szybki rozwój i ekspansję. Celem firmy jest wypracowanie pozycji lidera rozwiązań q-commerce w Polsce.

Niecałe sześć miesięcy po starcie w Warszawie, Jush wchodzi do kolejnych miast. Startup Lite e-Commerce właśnie uruchomił swoją usługę w Krakowie, a od niedawna z usługi błyskawicznych, 15-minutowych dostaw zakupów mogą korzystać również mieszkańcy Katowic oraz Piaseczna. Jak przyznaje Wojciech Krok, CEO Lite e-Commerce, szybki rozwój jest jednym z filarów działalności firmy.

Zakupy z Żabki z aplikacją Jush dostępne w Krakowie i Katowicach

Aplikacja z Warszawy zawędrowała do Krakowa. Podbój dawnej stolicy Polski usługa zaczęła od miejsca, gdzie bije jej kulturowe serce – Kazimierza. Zakupy w 15 minut mogą zamówić również mieszkańcy Prądnika Białego, gdzie Lite e-Commerce otworzyło drugi punkt w mieście.

W Katowicach natomiast Jush swoim zasięgiem objął znaczną część aglomeracji, działać będzie między innymi w Śródmieściu, Bogucicach i na Koszutce. 

Jednym z filarów naszej działalności jest szybki rozwój usługi. W niecałe sześć miesięcy po starcie w Warszawie, pojawiliśmy się w kolejnych czterech miastach w Polsce. Przybliża nas to do celu, jakim jest zaproponowanie jak największej grupie mieszkańców naszego kraju możliwości zakupów w 15 minut.

Wojciech Krok, CEO Lite e-Commerce

Jush w Piasecznie, Warszawie i Gdańsku

Aplikacja swoim zasięgiem działania objęła praktycznie całe podwarszawskie Piaseczno. Co najważniejsze, kurierzy dowożą w nim produkty na takich samych zasadach jak w innych lokalizacjach. To oznacza, że od października 2021 roku Lite e-Commerce uruchomiło usługę aż w 5 miastach. 

Od początku działalności startup Lite e-Commerce przyzwyczaił swoich użytkowników do szybkiego tempa rozwoju. Niecałe pół roku od startu pilotażu z aplikacji Jush może korzystać większość mieszkańców stolicy. Usługa dotarła do kolejnej dzielnicy w Warszawie. Szybkimi zakupami online mogą cieszyć się kolejni mieszkańcy części Mokotowa. Również w Gdańsku startup otworzył kolejny punkt, tym razem zlokalizowany na Przymorzu Małym.

Ekspansja usługi ma na celu dotarcie do jak największej liczby mieszkańców kraju i tym samym wypracowaniu pozycji Jusha jako lidera rozwiązań q-commerce w Polsce.

Promocja dla użytkowników Jush 

Dostawa w ramach usługi kosztuje jedyne 3,99 zł, ale gdy wartość koszyka przekroczy 35 zł, jest ona darmowa. Zamówienia można składać codziennie, od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 7:00-23:00.

Aplikacja Jush przygotowała również dla swoich użytkowników kolejną odsłonę akcji promocyjnej, dzięki której, zamawiając produkty pomiędzy 1 kwietnia a 31 maja br., będą mogli oni zaoszczędzić nawet 200 zł – zarówno nowi, jak i powracający klienci otrzymają po 10 zł zniżki na 20 zamówień.

Promocja obowiązuje do 31.05.2022 r. Regulamin i szczegółowe informacje można znaleźć na stronie.


Fot.: mat. prasowe

Reklama