Jush startuje z kampanią. Będzie o niej głośno w radiu i na siłowniach

Jush startuje z kampanią. Będzie o niej głośno w radiu i na siłowniach

Aplikacja Jush ruszyła z kampanią marketingową. O zakupach w 15 minut będzie głośno w radiu, a także... w warszawskich siłowniach. Przygotowano też specjalną akcję promocyjną.

„Gdzie Tadeusz nie może, tam apkę Jush pośle” – w wybranych stacjach radiowych od 1 kwietnia emitowane są spoty zachęcające do szybkich zakupów w aplikacji Jush. Za kilka dni wystartuje również kampania skierowana do osób odwiedzających warszawskie siłownie. Kampanii towarzyszy akcja promocyjna – w spotach radiowych oferowane są kupony rabatowe. 

Najnowsza kampania aplikacji Jush

Startup Lite e-Commerce w nowej kampanii radiowej zachęca do szybkich zakupów: „gdzie Tadeusz nie może, tam apkę Jush pośle. Zakupy w 15 minut i nawet 200 zł do wydania w prezencie”. Kampania radiowa marki Jush wystartowała 1 kwietnia a przewrotny spot zachęcający słuchaczy do zrobienia zakupów w aplikacji emitowany jest m.in. w takich warszawskich stacjach jak Eska Rock, RMF Maxxx, Kampus czy Rock Radio.

Aplikacja Jush przygotowała również dla swoich użytkowników kolejną odsłonę akcji promocyjnej, dzięki której zamawiając produkty pomiędzy 1 kwietnia a 31 maja br. będą oni mogli zaoszczędzić nawet 200 zł – zarówno nowi, jak i powracający klienci otrzymają po 10 zł zniżki na 20 kolejnych zamówień.

Jush pojawi się także na warszawskich siłowniach

Od połowy kwietnia rusza z kolei kampania adresowana do osób dbających o formę. Klienci kilkudziesięciu siłowni Zdrowit i Calypso w Warszawie podczas treningów trafią na zabawne wlepki zachęcające do szybkiego zakupu najbardziej potrzebnych w danym momencie produktów: „Zabrakło energii? Jush dowiezie zakupy nawet w 15 minut!”, „Zostało ostatnie 15 minut treningu? Zamów zakupy na Jush”. Wlepki o atrakcyjnych kolorach i przyciągających wzrok grafikach prezentują zarówno owoce, jak i zdrowe przekąski.

W ramach kampanii w warszawskich siłowniach pojawią się zabawne wlepki od Jush (mat. prasowe)

Kolejna promocja w Jush

A co więcej, do zamówień, w których znajdzie się minimum 10 produktów, Jush dorzuci niespodziankę – wyjątkową i kolorową płócienną torbę z grafikami, które mogliśmy zobaczyć na specjalnym muralu przygotowanym przez Lite e-Commerce. Ich autorem jest LisKula - Alek Morawski. Jest to akcja limitowana, a torby będą rozdawane do wyczerpania zapasów.

Do każdego zamówienia z minimum 10 produktami Jush dołącza torbę płócienną (mat. prasowe)

Akcja promocyjna „Zgarnij nawet 200 zł” obowiązuje od 01.04.2022 r. do 31.05.2022 r. Regulamin i szczegółowe informacje można znaleźć na stronie.


Fot.: mat. prasowe (Lite e-Commerce)

Reklama