Płatności przy użyciu kodu QR w restauracjach. Nowe rozwiązanie Dotykačka

Płatności przy użyciu kodu QR w restauracjach. Nowe rozwiązanie Dotykačka

Dotykačka wprowadza nową funkcjonalności w płatnościach w restauracjach. Dzięki współpracy z RestBill, klienci lokali gastronomicznych po zeskanowaniu kodu QR będą mogli wyświetlić menu restauracji, sprawdzić swoje zamówienie, a także opłacić je w dowolnym momencie.

Dotykačka jest pierwszym systemem POS, którego użytkownicy mają dostęp do pełnej integracji z rozwiązaniem RestBill, automatyzującym proces przyjmowania płatności za pomocą kodów QR. Nowa funkcjonalność umożliwia właścicielom biznesów gastronomicznych wygodne przyjmowanie szybkich i bezpiecznych płatności mobilnych.

Tworzymy i rozwijamy system POS online Dotykačka, starając się nie tylko podążać za najnowszymi trendami rynkowymi i technologicznymi, ale także je kreować. Nasze partnerstwo z RestBill jest doskonałym przykładem skutecznej odpowiedzi na proces dysrupcji rynku płatności bezgotówkowych i popularyzację alternatywnych, mobilnych rozwiązań płatniczych.

Marcin Marciniuk, Product & Support Manager w Dotykačka

Jak działa płatność poprzez kod QR?

Rozwiązanie RestBill nie wymaga od klientów instalacji oprogramowania czy wcześniejszej rejestracji. Wystarczy zeskanować za pomocą smartfonu specjalny kod QR przypisany do konkretnego stolika.

Aplikacja webowa RestBill wyświetli zarówno menu restauracji, jak i wszystkie zamówione u kelnera pozycje. Aplikacja umożliwia także uregulowanie w dowolnym momencie rachunku – bez czekania na kelnera oraz bez użycia tradycyjnych gotówkowych i bezgotówkowych form płatności – oraz dodanie napiwku, podzielenie rachunku na kilka osób czy wygenerowanie elektronicznej faktury.

Integracja z systemem Dotykačka jest w pełni automatyczna i jej uruchomienie nie wymaga od obsługi lokalu żadnych dodatkowych czynności – wszystkie zamówienia złożone u kelnera są natychmiast widoczne nie tylko w systemie POS lokalu, ale także w aplikacji RestBill.

Kolejne ułatwienie dla kelnerów i klientów

Dzięki RestBill kelnerzy mogą zapewnić szybszą obsługę i są odciążeni z części obowiązków; z kolei klienci mogą samodzielnie i wygodnie uregulować rachunek za pomocą karty kredytowej, przelewu bankowego, kodu BLIK, Google Pay lub Apple Pay.

Na budowanie pozytywnych doświadczeń klientów wpływa także dodanie kolejnej bezkontaktowej formy płatności, co w okresie zagrożenia epidemicznego stało się bardzo popularne. 

Wspólnie oddajemy w ręce właścicieli i pracowników biznesów gastronomicznych innowacyjne, zintegrowane i przede wszystkim praktyczne rozwiązanie wnoszące zupełnie nową jakość nie tylko w zakresie przyjmowania płatności bezgotówkowych, ale także obsługi i satysfakcji klientów.

Marcin Marciniuk

Fot.: mat. prasowe

Reklama