Nowe technologie, sklepy autonomiczne, rynki zagraniczne. Znamy plany MAGO

Nowe technologie, sklepy autonomiczne, rynki zagraniczne. Znamy plany MAGO

"Cele na najbliższe lata to umocnienie pozycji grupy MAGO S.A jako firmy pierwszego wyboru w branży retail" – mówi Andrzej Kutyła, nowy dyrektor pionu Komercji w MAGO S.A. A mowa nie tylko o polskim rynku. Jak zdradza Kutyła, firma planuje zaznaczyć swoją obecność także poza granicami kraju.

MAGO, jeden ze światowym liderów w branży wyposażenia sklepowego i magazynowego, w najbliższych latach będzie wzmacniało swoją pozycję na rynku, jako zaufanego i sprawdzonego partnera. 

Koncentrujemy się na tym, aby nasi klienci mieli w nas zaufanego i sprawdzonego partnera, który dostarcza kompleksowe rozwiązania w zakresie shopfittingu. Kompleksowe, jakościowe i zawsze indywidualnie dopasowane do potrzeb każdego z naszych klientów.

Andrzej Kutyła, nowy dyrektor pionu Komercji w MAGO S.A.

Nowe technologie i zagraniczne rynki

Istotnym obszarem dla firmy będą także nowe technologie. Jak zauważa Andrzej Kutyła, bez nich nie można już dzisiaj mówić o rozwoju sprzedaży w kanale tradycyjnym.

MAGO pracuje też nad ekspansją oddziałów we Włoszech, Francji i w Niemczech. "Na pewno mocniej zaznaczymy swoją obecność na zagranicznych rynkach" – zaznacza nowy dyrektor pionu Komercji.

Kluczowe obszary i nowe inwestycje

Spośród szerokiego asortymentu, firma planuje skupić się na Cleverze. Jest to inteligentny wózek na zakupy, który jednocześnie pełni funkcję mobilnej kasy samoobsługowej.

"Zamierzamy również nadal umacniać i poszerzać swoją ofertę o nowe formaty sklepów autonomicznych (bezobsługowych) oraz automatycznych" – dodaje Kutyła. MAGO planuje też wprowadzenie innych zautomatyzowanych rozwiązań, wspierajćych sprzedaż i logistykę, m.in. w wymiarze nowoczesnego quick-commerce'u. 

To główne obszary, w które chcemy inwestować. Ten rok to także czas przygotowań do najważniejszych targów w naszej branży, czyli Euroshopu w Düsseldorfie. Już dziś intensywnie działamy nad tym, żeby dobrze się tam zaprezentować i wrócić z nowymi zleceniami i nowymi klientami.

Andrzej Kutyła

Fot.: mat. redakcji

Reklama