Profi rusza z nową kampanią reklamową. Trzy nowe spoty wideo, które powstały w ramach nowej platformy komunikacji marki pojawią się w kanałach digitalowych.
Marka w obecnych działaniach koncentruje się zbudowaniu świadomości produktu w nowym opakowaniu – metalowej puszce. Jak informuje Sebastian Pender, dyrektor marketingu Profi S.A., firma chce dotrzeć z przekazem do użytkówników, którzy kupują pasztety w puszkach i taki format preferują.
Profi w najnowszej kampanii reklamowej
Kampania produktowa będzie realizowana pod hasłem "Pasztet Profi, teraz w metalowej puszce”. Działania potrwają do połowy czerwca i będą realizowane w kanałach digitalowych.
Na potrzeby kampanii przygotowano trzy spoty wideo, mocno osadzone w ramach platformy komunikacyjnej wykorzystującej konwencję nawiązującą do animowanego komiksu.
Komunikacja będzie realizowana w kanałach digitalowych, w tym w mediach społecznościowych i na portalach horyzontalnych (Interia.pl, Onet.pl, Wp.pl), a także we współpracy z influencerami.
Kreacje do kampanii przygotowała agencja FCB Bridge2Fun; zakup mediów powierzono Value Media; komunikację PR marki prowadzi Kolterman Media Communications.
Fot.: mat. prasowe (Profi)