Biedronka z mocną akcją cenową. Zamraża ceny najpopularniejszych produktów

Biedronka z mocną akcją cenową. Zamraża ceny najpopularniejszych produktów

Biedronka ogłasza akcję "Tarcza Biedronki Antyinflacyjna" i daje klientom gwarancję, że ceny najczęściej kupowanych produktów są najniższe na rynku. Dodatkowo, dyskonter składa obietnicę, że ich ceny nie wzrosną przez najbliższe dwa miesiące. A jeśli klient znajdzie porównywalny produkt w niższej cenie u konkurencji, Biedronka zwróci mu różnicę.

Gwarancja stałych cen do końca czerwca w Biedronce

Od 12 kwietnia br. Biedronka startuje z akcją „Tarcza Biedronki Antyinflacyjna” i  zobowiązuje się do niepodnoszenia cen najczęściej kupowanych produktów do końca czerwca.

Produkty objęte Tarczą Antyinflacyjną Biedronki, które znalazły się na liście najchętniej kupowanych artykułów, wyróżniać będzie specjalna etykieta cenowa.

Nowe etykiety cenowe w Biedronce wskazują, które produkty są objęte gwarancją stałej ceny (mat. prasowe)

W przypadku kilkunastu produktów z grupy ultrafresh, w skład której wchodzą owoce, warzywa, świeże ryby i świeże mięso, Biedronka daje gwarancję, że w sklepach jej sieci będą one najtańsze na rynku. Te produkty należące do kategorii o bardzo krótkim terminie  przydatności do spożycia, cechują się co do zasady dużą dynamiką zmienności cen.

Start programu wspiera kampania, w której 12 przedstawicieli Działu Zakupów składa w imieniu firmy zobowiązanie, że cena produktów z ich kategorii nie wzrośnie. W filmie nie występują aktorzy, ale realni pracownicy Biedronki, odpowiadający za procesy zakupowe w firmie, którzy personalnie uwiarygadniają zapewnienie o niezmienności cen.

Filmy z naszym udziałem trudno nazwać elementem kampanii marketingowej, bo nie o sam marketing tu chodzi. Będąc świadomymi, że żyjemy w dobie rosnącej inflacji i zmieniającej się rzeczywistości, chcemy dać klientom poczucie stabilizacji, publicznie gwarantując, że w sieci sklepów Biedronka cena ponad 150 najważniejszych produktów nie zmieni się do czerwca. Wspomniane produkty mają również gwarancję najniższej ceny, która oznacza zwrot różnicy, jeżeli gdziekolwiek cena regularna porównywalnych produktów byłaby niższa.

Grzegorz Pytko, dyrektor handlowy w sieci Biedronka

Fot.: mat. prasowe (Biedronka

Reklama