Biedronka ogłasza akcję "Tarcza Biedronki Antyinflacyjna" i daje klientom gwarancję, że ceny najczęściej kupowanych produktów są najniższe na rynku. Dodatkowo, dyskonter składa obietnicę, że ich ceny nie wzrosną przez najbliższe dwa miesiące. A jeśli klient znajdzie porównywalny produkt w niższej cenie u konkurencji, Biedronka zwróci mu różnicę.
Gwarancja stałych cen do końca czerwca w Biedronce
Od 12 kwietnia br. Biedronka startuje z akcją „Tarcza Biedronki Antyinflacyjna” i zobowiązuje się do niepodnoszenia cen najczęściej kupowanych produktów do końca czerwca.
Produkty objęte Tarczą Antyinflacyjną Biedronki, które znalazły się na liście najchętniej kupowanych artykułów, wyróżniać będzie specjalna etykieta cenowa.
W przypadku kilkunastu produktów z grupy ultrafresh, w skład której wchodzą owoce, warzywa, świeże ryby i świeże mięso, Biedronka daje gwarancję, że w sklepach jej sieci będą one najtańsze na rynku. Te produkty należące do kategorii o bardzo krótkim terminie przydatności do spożycia, cechują się co do zasady dużą dynamiką zmienności cen.
Start programu wspiera kampania, w której 12 przedstawicieli Działu Zakupów składa w imieniu firmy zobowiązanie, że cena produktów z ich kategorii nie wzrośnie. W filmie nie występują aktorzy, ale realni pracownicy Biedronki, odpowiadający za procesy zakupowe w firmie, którzy personalnie uwiarygadniają zapewnienie o niezmienności cen.
Fot.: mat. prasowe (Biedronka