Mars Wrigley wprowadza sporo nowości do oferty lodowej 2022

Mars Wrigley wprowadza sporo nowości do oferty lodowej 2022

Mars Wrigley przygotował sporo nowości na sezon lodowy 2022. Poza nowymi smakami i gramaturami, niektóre marki otrzymały także odświeżoną identyfikację wizualną. Nowe opakowania zyskały chociażby kultowe lody Gullivery, a także znane Polakom Lody Familijne. Co jeszcze przygotował na ten sezon producent?

M&M'sy pakują się do rożka

W tym roku Mars Wrigley wypuszcza na polski rynek swój drugi produkt w formacie rożka. Chrupiący wafel, aksamitne waniliowe lody w połączeniu z mini lentilkami M&M's to gotowy przepis na doskonałą wakacyjną przyjemność i rozpędzone obroty zarówno w rynku nowoczesnym, jak i tradycyjnym. M&M's Rożek ma gramaturę 59 g.

Masło orzechowe, a jednak lodowe

W 2021 roku odbyła się premiera batona Snickers Creamy Peanut Butter, którego pokochali konsumenci. Czas, aby niesamowitą przyjemność kremowego masła orzechowego można było odnaleźć też w lodówce! Dlatego powstał czekoladowy hit w formie pysznego batona lodowego. Snickers Creamy Peanut Butter Ice Bar ma gramaturę 53,9 g.

Gullivery w nowych odsłonach

Flagowym produktem są bestsellerowe Gullivery, będące hitem wśród najbardziej wymagających poszukiwaczy lodowych przyjemności. To lody dla odkrywców, zapraszające w podróż do krainy niepowtarzalnego smaku kremowej masy w pysznej, gęstej czekoladzie.

Nowością w linii patyków impulsowych w sezonie 2022 będzie smak Mint, czyli intensywna chłodna mięta w wytrawnej czekoladzie. Zmianom poddano wszystkie Gullivery. Poprawiona receptura oznaczająca jeszcze lepszy smak, kremowe wnętrze, chrupiąca czekolada i doskonałe dodatki oraz nowe, eleganckie i stylowe opakowania – polecają się wszystkim głodnym idealnego balansu słodyczy i świetnej relacji jakości do ceny.

Uzupełnieniem klasycznych smaków Classic, Almond, Salted Caramel oraz White są lody Gulliver TRIO – tutaj przyjemność dodatkowo pogłębia gęsty sos, umieszczony między chrupiącą polewą otaczającą kremową masę a czekoladą. Gulliver TRIO kusi smakiem czekolady, karmelu oraz maliny.

Kultowe Lody Familijne

Na rodzinne spotkania warto wybrać kultowe Lody Familijne, dla wielu będące sentymentalną podróżą w czasie. Od ponad 40 lat Lody Familijne towarzyszą konsumentom podczas wspólnych chwil. Tradycyjna receptura pozostała bez zmian, ale Lody Familijne zyskały delikatnie odświeżone opakowania, nawiązujące stylem do poprzednich, jednak z nowocześniejszym spojrzeniem na markę.

Nowy logotyp Lodów Familijnych, od nagrodzonej Red Dot Award Agencji TOFU, producent umieścił w tym sezonie również na Roladach Premium, których receptura także zyskała nową jakość. Rolady Premium dostępne są w smakach Cappuccino oraz Toffi.

Bambo – dwusmakowe rożki

Klasyczne, najchętniej wybierane smaki w znakomitych cenach, czyli popularne i lubiane lody Bambo, to kolejne pozycje w portfolio polskiego producenta. W ramach brandu Bambo dostępne są lody na patyku, rożki oraz formaty familijne. W sezonie 2022 firma stawia na dwusmakowe rożki: waniliowo-czekoladowe oraz waniliowo-truskawkowe.

Dla najmłodszych

Najmłodszym dedykowane są waniliowe patyki w polewie – lody Pinoccio oraz owocowe i odświeżające zakręcone Ice Monstery. Nie zapominajmy o uwielbianych lodach Gucio. I tutaj ukłon w stronę konsumentów, bo to właśnie w odpowiedzi na ich prośby, w sezonie 2022 do smaku wiśniowego dołącza nowy Gucio – lody o smaku waniliowym, z sosem pomarańczowym w polewie kakaowej.


Fot.: stock.adobe.com/progressman

Reklama