W zaledwie miesiąc po premierze aplikacja mobilna Stokrotki zgromadziła już ponad pół miliona użytkowników. Rozwiązanie ma pomóc klientom w dokonywaniu tańszych zakupów i łatwiejszego ich planowania.
Aplikacja mobilna „Nasza Stokrotka” daje wiele możliwości korzystania z tańszych zakupów. Jak informuje sieć, miesiąc po premierze aplikacja ma już ponad pół miliona użytkowników.
Z jednej strony można w niej znaleźć produkty objęte specjalnymi cotygodniowymi ofertami promocyjnymi i kupony jednorazowe pozwalające na tańszy zakup wybranych artykułów. Z drugiej strony umożliwia ona uczestnictwo w korzystnym programie lojalnościowym opartym na zbieraniu płatków za dokonywane w sieci zakupy. Zebrane płatki umożliwiają zakup produktów w wyjątkowo niskich cenach – nawet za 1 grosz.
Aplikacja "Nasza Stokrotka"
Nowa aplikacja ułatwia zaplanowanie zakupów. Oprócz specjalnych promocji przewidzianych dla użytkowników w „Naszej Stokrotce” przeglądać można gazetki promocyjne, z którymi w ten sposób można zapoznać się szybciej niż w sklepie. Aplikacja umożliwia również tworzenie list zakupowych, do których produkty można dodawać wprost z gazetki, podczas jej przeglądania. W „Naszej Stokrotce” można poza tym zbierać znaczki w specjalnych akcjach promocyjnych, a także znaleźć najbliższy sklep i sprawdzić historię swoich zakupów.
W Stokrotkach można zauważyć nowe oznaczenia na sklepowych półkach, dzięki którym klienci mogą bez trudu znaleźć produkty dostępne z aplikacją w promocyjnych cenach. Aplikacja „Nasza Stokrotka” jest dostępna do pobrania w App Store i Google Play. Można z niej korzystać we wszystkich, ponad 800 sklepach Stokrotka.
Aplikacja stokrotki z nowym rekordem - to już ponad milion użytkowników!