Sukces aplikacji Stokrotki. Pobrało ją już ponad milion użytkowników

Sukces aplikacji Stokrotki. Pobrało ją już ponad milion użytkowników

Aplikacja mobilna "Nasza Stokrotka" zadebiutowała w marcu tego roku. Po zaledwie sześciu miesiącach pobrało ją już ponad milion użytkowników. 

Kolejny rekord aplikacji Stokrotki

O tym, że aplikacja Stokrotki jest "absolutnym hitem" i odpowiada za sporą część sukcesu sprzedażowego, który realizuje sieć mówił Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu Stokrotka, w rozmowie z wiadomoscispozywcze.pl już w czerwcu tego roku, kiedy rozwiązanie pobrało ponad 700 tys. użytkowników. Jak pokazują najnowsze dane, popularność aplikacji nadal rośnie.

Rozwiązanie przywodzi też pozytywne opinie samych użytkowników. W sierpniu br. "Nasza Stokrotka" była najlepiej ocenianą aplikacją wśród ogólnopolskich sieci spożywczych[1]

Z informacji, które do nas docierają, wynika, że użytkownicy bardzo wysoko oceniają oferty dostępne z aplikacją i jej funkcjonalność. Podkreślają również, że "Nasza Stokrotka" pozwala na uczestnictwo w programie lojalnościowym, który daje konkretne korzyści. Cieszymy się, że nasze nowe rozwiązanie stworzone z myślą o klientach i możliwości robienia tańszych zakupów jest bardzo pozytywnie odbierane i wykorzystywane przez tak wiele osób.

Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki

Jakie możliwości daje użytkownikom "Nasza Stokrotka"?

Korzystając z aplikacji "Nasza Stokrotka" zyskuje się dostęp do produktów objętych specjalnymi cotygodniowymi ofertami promocyjnymi, a także kuponów jednorazowych pozwalających na tańszy zakup wybranych artykułów.

Z okazji przekroczenia granicy miliona użytkowników, Stokrotka przygotowała specjalne okolicznościowe kupony.
foto: mat. prasowe

Aplikacja umożliwia też uczestnictwo w programie lojalnościowym opartym na zbieraniu Płatków za dokonywane zakupy. Dzięki zebranym Płatkom można nabyć produkty w wyjątkowo niskich cenach – nawet za 1 grosz. W związku z sukcesem aplikacji i dołączeniem do programu miliona użytkowników sieć przygotowała dla klientów okolicznościowe kupony i ekstra Płatki za dokonywane zakupy.

W stokrotkowej aplikacji dostępne są także gazetki promocyjne w wersji online, z których produkty można dodawać wprost do listy zakupów. Istnieje też możliwość zbierania znaczków w specjalnych akcjach promocyjnych, znalezienia najbliższego sklepu czy sprawdzenia historii zakupów. Z aplikacji klienci mogą korzystać we wszystkich, ponad 850 sklepach Stokrotka.


[1] Wynik uzyskany na podstawie ocen aplikacji lojalnościowych uśredniony dla Google Play i App Store w sierpniu 2022 r.

Foto: mat. prasowe