Najnowsza kampania Łaciate. Marka stawia na współpracę z influencerami

Najnowsza kampania Łaciate. Marka stawia na współpracę z influencerami

Mlekpol rusza z nową kampanią marki Łaciate. Firma mocno stawia na współpracę z influencerami.

Łaciata to prawdziwa śmietana: 100% naturalna, 100% gęsta, 100% kwaśna, 100% tradycyjna i 100% polska… Z tych 5 faktów narodziła się idea kreatywna, która przyświeca tegorocznej kampanii: Łaciata to śmietana na 100%!

Najnowsza kampania marki Łaciate (mat. prasowe)

Kampania Łaciatego offline i online

Całoroczna kampania marketingowa śmietan Łaciatych 12% i 18% ma na celu budowanie świadomości marki oraz popularyzowanie tej kategorii produktów. Rozbudowane działania zostały zaplanowane zarówno w przestrzeni digitalowej, jak i social mediowej. Jak zdradza Dorota Grabowska, kierownik marketingu SM Mlekpol, w tegorocznej kampanii marka mocno stawia na współpracę z influncerami.

Mocno stawiamy na współprace z influencerami, na najpopularniejszych obecnie kanałach takich jak Instagram i Tik Tok. Wszystkie aktywności zostaną wsparte kampanią video oraz emisją spotów reklamowych w największym stacjach telewizyjnych. W ramach działań powstała również specjalna zakładka na stronie www.laciate.pl/smietana.

Dorota Grabowska, kierownik marketingu SM Mlekpol

W trakcie trwania kampanii konsumenci poznają zalety produktu. Powstanie również Łaciata Akademia, która będzie ich inspirować kulinarnie, edukować w zakresie gotowania oraz zastosowania kwaśnej śmietany w kuchni. Będą mogli wziąć także udział w konkursach konsumenckich z ciekawymi nagrodami.

Za realizację kampanii odpowiedzialna jest Katarzyna Skrodzka Brand Manager marki, za strategię i kreację agencja Change Serviceplan oraz dom mediowy Media Republic.


Fot.: mat. prasowe

Reklama