Żabka Nano wkracza do biurowców. W planach wejście do centrów handlowych

Żabka Nano wkracza do biurowców. W planach wejście do centrów handlowych

Żabka wkracza ze sklepami Nano do kolejnych lokalizacji. Firma nawiązała współpracę ze spółką Globalworth, właścicielem i zarządcą największego portfela nieruchomości biurowych w Europie Środkowo-Wschodniej. W jej ramach Żabka jeszcze w tym roku otworzy kilka bezosbługowych sklepów Żabka Nano w przestrzeniach biurowych.

Pierwsze placówki zostały uruchomione w budynkach B i D nowoczesnego kompleksu biurowego Quattro Business Park w Krakowie. Otwieranie Żabek Nano w przestrzeniach biurowych to kolejny krok w rozwoju firmy. Jak zapowiada Paweł Grabowski, dyrektor rozwiązań bezobsługowych w Żabka Future, w niedalekiej przyszłości Żabki Nano pojawią się także w centrach handlowych.

W pełni autonomiczny i samoobsługowy sklep Żabka Nano to idealna propozycja dla inwestorów, którzy w swoich nieruchomościach chcą oferować najemcom nowoczesne usługi i innowacyjne rozwiązania. Cieszymy się, że wspólnie z Globalworth będziemy mogli rozwijać koncept Żabki Nano w nowych lokalizacjach – w biurowcach, a w niedalekiej przyszłości także w centrach handlowych.

Paweł Grabowski, dyrektor rozwiązań bezobsługowych w Żabka Future

Żabki Nano w kolejnych lokalizacjach

Żabka Nano liczy już 41 placówek. To czynią ją największą siecią sklepów autonomicznych w Europie. Bezosbługowe placówki zlokalizowane są m.in. w sklepach Leroy Merlin i Decathlon, a także w klubie fitness Zdrofit. Dzięki współpracy z  Globalworth, Żabki Nano zawitały również do przestrzeni biurowych. Pierwsze dwie placówki zostały uruchomione na terenie kompleksu biurowego Quattro Business Park w Krakowie.

Jesteśmy dumni, że nasze biurowce są wśród pierwszych w kraju, które zaoferują swoim użytkownikom nowoczesny format samoobsługowych sklepów Żabka Nano.

Weronika Maria Kuna, Asset Management and Leasing Manager, odpowiedzialna za komercjalizację powierzchni handlowo-usługowych w biurowcach Globalworth

Asortyment Żabek Nano w Quattro Business Park liczy ok. 400 produktów. Znalazły się w nim m.in. produkty marek własnych Żabki, takie jak dania gotowe Szamamm, kanapki Tomcio Paluch, płynne przekąski Foodini, soki i lemoniady Wycisk oraz świeżo mielona kawa z ekspresu.


Fot. mat. prasowe (Żabka)

 

Reklama