Spadki sprzedaży w jednej z kluczowych kategorii FMCG

Spadki sprzedaży w jednej z kluczowych kategorii FMCG

Wzrost cen, szalejąca inflacja, pandemia, nowe podatki – wszystkie te czynniki znacząco odbiły się na rynku FMCG. Straty odnotowała także jedna z kluczowych kategorii. O jakim produkcie mowa?

Spis treści

  1. Spadki sprzedaży piwa
  2. Zmiany zwyczajów zakupowych
  3. Mniej za więcej – czyli wzrost cen
  4. Pogoda a sprzedaż piwa
  5. Podatki i… kolejne podatki
  6. Wieczorne spadki
  7. Czynniki spadku rotacji kategorii piwa

Spadki sprzedaży piwa

Piwo – kategoria ta zawsze była bardzo silnym segmentem wpływającym na zyski sklepów. Jednak wiele czynników wpłynęło na spadki sprzedaży produktów z tego segmentu. Taką tendencję możemy zauważyć już od 2020 roku. Początkowo niewielkie spadki spowodowane były podwyżką akcyzy na wyroby alkoholowe oraz wybuchem pandemii COVID-19.

Zaloguj się lub utwórz nowe konto.

Zaloguj się
Zarejestruj się