Lech Free, marka Kompanii Piwowarskiej i lider polskiego rynku w kategorii piw bezalkoholowych, rozszerza swoje portfolio o Lecha Free Active, wariant funkcjonalny przeznaczony dla osób aktywnych.
To pierwsze na rynku piwo bezalkoholowe o działaniu nawadniającym, o smaku mango i cytryny. Nowość idealnie uzupełnia ofertę marki Lech Free i jest dostępna od połowy marca br. w handlu tradycyjnym, dużych marketach oraz w lokalach gastronomicznych.
Lech Free Active Hydrate – pierwsze takie piwo na rynku
Wiosną br. do oferty marki dołącza Lech Free Active Hydrate – to pierwszy na rynku taki wariant piwa bezalkoholowego o właściwościach nawadniających, o smaku mango i cytryny.
Lech Free Active Hydrate to kontynuacja strategii marki, brandu od lat związanego z aktywnym stylem życia. Produkt posiada unikalny skład pozwalający w krótkim czasie uzupełnić niedobory wody i sodu w organizmie, które tracimy podczas wysiłku fizycznego, zabieganego dnia czy upałów.
Lech Free Active 0,0% jest dostępny w puszkach i w butelkach o pojemności 330 i 500 ml. Na półkach sklepowych i w lodówce opakowanie Lech Free Active wyróżnia się nową kolorystyką – srebrno-niebieskim kolorem logo, innym niż dostępne na rynku smakowe piwa z kategorii Lech Free.
Wprowadzeniu nowego produktu towarzyszy kampania
Launch Lech Free Active wesprze emisja spotu reklamowego w TV, kampania digital oraz współpraca z influencerami znanymi z zamiłowania do aktywności fizycznej. Produkt pojawi się również na wydarzeniach sportowych, m.in. biegu przeszkodowym Runmageddon, 16. Półmaratonie Warszawskim, a także podczas innych imprez promujących aktywny styl życia. Podobnie jak w poprzednich latach Lech Free, tak w tym roku Lech Free Active będzie dostępny na mecie dla wszystkich, którzy ukończą bieg.
Za kreację kampanii reklamowej odpowiada agencja Bardzo, a za działania w digitalu, w obszarze social media i influencer marketingu agencja Cut The Mustard. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.
Fot.: mat. prasowe