Monika Rożnowska: dobry asortyment i sprawdzone marki na Wielkanoc

Monika Rożnowska: dobry asortyment i sprawdzone marki na Wielkanoc

Dobry asortyment, sprawdzone marki i odpowiednia widoczność – to kluczowe czynniki osiągnięcia wzrostu sprzedaży w okresie świątecznym.

Nieodłącznym elementem wielkanocnych wypieków są masy kajmakowe, skórka pomarańczowa czy migdały w płatkach Bakalland oraz niezbędniki do wypieku ciast.

Do potraw wytrawnych takich jak pieczone mięsa czy sałatki doskonałe będą suszone owoce i orzechy.

Liderami okołoświątecznej sprzedaży z oferty marki Delecta są też gotowe półprodukty, dla tych konsumentów, którzy stawiają na wygodę i pewność efektu. Wśród nich należy wymienić ciasto Karpatka, Babeczki z płatkami czekolady, Krówka, ciasto Brownie oraz ciasta z linii Duża Blacha – w tym ciasto drożdżowe, jogurtowe i czekoladowe – szczególnie popularne w okresie wielkanocnym. Z dumą mówimy też o naszych niedawnych propozycjach z linii La Chocolatiere – gdzie wyjątkowy smak czekolady miesza się z eleganckim wyglądem wypieku. To linia produktów premium, w której oprócz ciast konsument znajdzie doskonałej jakości kremy śmietanowe – idealny dodatek do babeczek, ciast biszkoptowych czy eleganckich tortów.

Monika Rożnowska
Senior Brand Manager Delecta
Bakalland

Wypowiedź ukazała się w marcowym wydaniu HURT & DETAL

Reklama